הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

הכנס הלאומי ה-3 למאמנים בנושא "מתכנון להצלחה"

הכנס הלאומי ה-3 למאמנים בנושא "מתכנון להצלחה"

מאת: Marie Rose
חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט
03 - 05 - 23

בכנס שהתקיים במכון וינגייט בהשתתפות בכירי המאמנים ואנשי הניהול בספורט ההישגי ובמעמד שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, הודיע השר על כוונתו להקים אקדמיה למאמנים בין-לאומית מובילה שתוקם במסגרת "וינגייט דרום", שלוחת מכון וינגייט שתוקם בדרום הארץ. הכנס הלאומי המסורתי של בית הספר למאמנים ולמדריכים – מכון וינגייט עמד השנה בסימן יישום מודל LDAD בספורט ההישגי הישראלי.

הכנס הלאומי ה-3 למאמנות ולמאמנים של בית הספר למאמנים ולמדריכים – מכון וינגייט התקיים היום (רביעי) במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, במעמד שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ובהשתתפות בכירים מעולם הספורט ההישגי האולימפי והפראלימפי בישראל, מאמנות, מאמנים ואנשי ניהול בכירים מכל שדרת הספורט ההישגי בישראל.

 


מיקי זוהר, שר התרבות והספורט בכנס הלאומי ה-3 (צילום: אבי שי, מכון וינגייט).

 

בכנס שהתקיים תחת הכותרת "מתכנון להצלחה: יישום מודל בספורט בישראל" בהנחייתו של מולי אפשטיין, נשאו דברים: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שי אברהמי מנכ"ל מכון וינגייט, שהציג את מיזמי הבינוי הנרחבים ברחבי המכון למען הספורט ההישגי הישראלי, פרופ' שרה אייל מהאונ' העברית בירושלים והרצאת מליאה מרכזית מפי מאמן הטניס הבכיר עודד יעקב, מאמן נבחרות הנוער של קנדה.


שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט (צילום: אבי שי, מכון וינגייט)

 

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, הדגיש בדבריו את תפקידם המרכזי של מאמני ישראל בהצלחתו של הספורט הישראלי ובחינוך דור העתיד והיה איש בשורות כשהציג את תוכניתו להקמתה של אקדמיה לאומית להכשרת מאמנים ברמה הבין-לאומית הגבוהה ביותר שתוקם כחלק מ"וינגייט דרום" – מרכז המצוינות לספורט, שלוחה של מכון וינגייט שהקמתו כבר קורמת עור וגידים – כחלק מהתוכנית האסטרטגית של משרד התרבות והספורט להביא את בשורת המצוינות בספורט גם אל הפריפריות בישראל ובכך אף להגדיל את בסיס הפרמידה של הספורט ההישגי בישראל.

בחלקו השני של הכנס,  התקיימו דיונים במספר שולחנות עגולים בהנחיית אורנה ויסבך, מאמנת נבחרת ישראל בבוצ'ה, תומר אור, מאמן נבחרת הרומח של ישראל, יורם כהן, מנהל היחידה לספורטאים צעירים מצטיינים בהתאחדות בתי הספר, המאמן ההישגי הבין-לאומי רנו לווינגרה, גור שטיינברג, לשעבר מאמנה המצליח של נבחרת גולשי הרוח של ישראל, נטע קרומר, מאמנת הכדורסל של אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט ועודד יעקב.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד