הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

גיבוש למשלחת האולימפית במכון וינגייט

גיבוש למשלחת האולימפית במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
16 - 06 - 21

37 ימים לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו שייפתחו ב-23.7.21, התכנסו חברי המשלחת האולימפית – ספורטאים, מאמנים וסגל – במכון הלאומי ליום גיבוש והיערכות בהובלת הוועד האולימפי של ישראל. הספורטאים הצטלמו, הצטיידו במדים ובציוד ושמעו הרצאות והנחיות לנהלים המחמירים הצפויים להתקיים בכפר האולימפי

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו המונה כ-90 ספורטאים, יחד עם מאמניהם ואנשי הסגל התארחו אתמול (שלישי) במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, במסגרת יום גיבוש הסגל האולימפי לקראת היציאה למשחקי טוקיו.


סגל המשלחת האולימפית למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021 (צילום: אבי שי, מכון וינגייט)

 

יום הגיבוש וההיערכות בהובלת הוועד האולימפי בישראל, התקיים ביום בו בוטלה חובת עטיית המסכות, כך שהחגיגה הייתה כפולה. חברי הסגל האולימפי התמסרו לצילומים ולראיונות והצטיידו במדי המשלחת ובציוד מגוון, בחסות נותני החסות המסחריים של המשלחת.

 

לאחר קבלת פנים הפתוחה לתקשורת, הספורטאים זכו למפגש הסברה נרחב במסגרתו זכו להרצאות ולהנחיות על התנהלות המשחקים בטוקיו שהשנה צפויים להתקיים במתכונת של בועה.


אורי ששון, יעקב טומרקין, שי אברהמי ושגיא מוקי באירוע יום הגיבוש לקראת טוקיו 2021 (צילום: אבי שי, מכון וינגייט)

 

כך למשל, כל ספורטאי או נבחרת יוכלו להגיע לאתר המשחקים עד חמישה ימים לפני התחרות ולעזוב תוך 3 ימים מרגע סיום חלקו בתחרות. כמו כן, הספורטאים הצפויים לעבור בדיקות קורונה לעיתים תכופות, לא יורשו לטייל בחופשיות בכפר האולימפי או לצאת מגבולותיו, אלא להישאר באתרי האימון והתחרות הייעודיים.

 

דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי במכון וינגייט: "יש חשיבות גדולה לכך שאירוע השיא של המשלחת הישראלית לטוקיו נערך במכון הלאומי למצוינות בספורט. חלקו הראשון של האירוע הוקדש למפגש לא פורמלי ולצילומים, חלקו המרכזי עסק בהצגת מידע רלוונטי לחברי המשלחת וחלקו האחרון לחלוקת ציוד. אני מאחל למשלחת הצלחה רבה בטוקיו".


אלכס שטילוב, דני אורן, שי אברהמי ויואב כהן ביום גיבוש המשלחת (צילום: אבי שי, מכון וינגייט)

 

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בירך גם הוא את המשלחת: "שמחתי לארח במכון וינגייט את מפגש הסגל האולימפי לקראת טוקיו. אני מאחל למשלחת הישראלית הצלחה רבה. צאו לשלום ושובו לשלום עם מדליות רבות".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
13 - 03 - 2024
קרא עוד
בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

בדרך לשוויון מגדרי במשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי, אתנה
10 - 03 - 2024
קרא עוד
ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

ספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות למען שחרור החטופים

מכון וינגייט, חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט
03 - 03 - 2024
קרא עוד