הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

הסכם בית לאומי לענף הטאקוונדו במכון וינגייט

הסכם בית לאומי לענף הטאקוונדו במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 08 - 23

על פי ההסכם, ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו ונבחרות הטאקוונדו הלאומיות תזכנה לאולמות אימון ומתקנים מתקדמים באולם הרב תכליתי החדש של המכון שבנייתו צפויה להסתיים בשנת 2026. גם איגוד ההתעמלות שכבר קבע את ביתו הלאומי במכון יזכה לאולמות להתעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית חדישים בבניין. שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "השדרוג ובינוי המתקנים החדשים נותנים תקווה לשיפור ענק של הספורט ההישגי של ישראל בשנים הקרובות"

הסכם להקמת הבית הלאומי של ענף הטאקוונדו בישראל במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, נחתם אתמול (רביעי) במכון וינגייט.

על פי ההסכם, ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו ונבחרות הטאקוונדו הלאומיות תזכנה לאולמות אימון ומתקנים מתקדמים באולם הרב תכליתי החדש של המכון שבנייתו צפויה להסתיים בשנת 2026.

בתמונה מימין לשמאל: דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי, יהודה מעיין, יו"ר התאחדות הטאקוונדו, שמשון שעתל, סמנכ"ל התפעול והתשתיות של מכון וינגייט, שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, עו"ד נועה שמידע, מנכ"לית התאחדות הטאקוונדו, פני דרורי, סמנכ"לית הכספים של מכון וינגייט ואבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות. צילום: רפי כחלון.

 

 

גם איגוד ההתעמלות בישראל שכבר קבע את ביתו הלאומי במכון יזכה לאולמות להתעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית חדישים ונרחבים בבניין הדגל של המכון שבבנייתו מושקעים כ-162 מיליון ₪.

לכל נבחרת יוצמדו בבניין הרב תכליתי שטחי ספח נרחבים לרבות מלתחות, מחסנים, חדרי מנוחה וחדרי מאמנים. בבניין עצמו יהיה גם אולם כדור חדש, אולם לנבחרת הג'ודו, חדר כושר, חדרי הרצאות ותדריכים, מתחם התאוששות ועוד ובבניין תוטמענה מערכות תחקור וידאו מתקדמות.

 

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט:

"בארבע השנים האחרונות הצטרפו למכון 10 איגודים חדשים ובסך הכול המכון הוא בית ל-19 נבחרות לאומיות, שקבעו את המכון כביתן הלאומי. במתקנים החדשים יהיה גם מענה לספורט הפראלימפי. הצטרפות הנבחרות הלאומיות, יחד עם ההשקעות האדירות הנעשות במתקנים, בתשתיות ובשירותי המעטפת במכון, הופכות את מכון וינגייט, הלכה למעשה, לבית האיכותי והמפואר של הספורט בישראל. אנחנו רואים כיצד נבחרות כמו ההתעמלות, הסיף, הקשתות והטיפוס, שקבעו את ביתן הלאומי במכון וינגייט, משדרגות ומשפרות את פעילותן המקצועית ואת הישגיהן בזירה הבין-לאומית. השדרוג ובינוי המתקנים החדשים נותנים תקווה לשיפור ענק של הספורט ההישגי של ישראל בשנים הקרובות".

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מכון וינגייט, חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד