הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

בדרך לפריז 2024: שיתוף פעולה בין INSEP לבין וינגייט

בדרך לפריז 2024: שיתוף פעולה בין INSEP לבין וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
19 - 09 - 21

ההסכם בין מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לבין INSEP המכון הלאומי הצרפתי המתקדם באירופה, נחתם בשבוע שעבר ויאפשר חילופי מומחיות וידע ויאפשר לספורטאים ישראלים לקיים מחנות אימונים בפריז כהכנה מיטבית בעיר בה יתקיימו המשחקים האולימפיים. שי אברהמי, מנכ"ל וינגייט: "אני גאה לחתום על ההסכם עם INSEP שמדינות רבות, כולל ישראל, רואות בו מודל לחיקוי. שיתוף הפעולה יניב פירות לשני הצדדים". מר גאני יאלוז, מנכ"ל INSEP: "שיתוף הפעולה שלנו עם מכון וינגייט, יאפשר לנו למנף את המומחיות שלנו בספורט ההישגי".

לאחר ההישגים המרשימים של המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים והפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2020, הנהלת המכון והיחידה לספורט הישגי במכון וינגייט ממשיכים לפעול במלוא המרץ במטרה לייעל ולשדרג את הביצועים של ספורטאי העילית לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024.


שי אברהמי מנכ"ל מכון וינגייט: מאמין ששיתוף הפעולה יניב פירות לשני הצדדים. צילום: אבי שי, מכון וינגייט.


בשבוע שעבר נחתם הסכם הבנות ושיתוף פעולה ראשון בין מכון וינגייט – המכון הלאומי למצוינות בספורט לבין
INSEP – המכון הלאומי למצוינות בספורט בצרפת. INSEP השוכן בפריז, העיר בה יתקיימו המשחקים האולימפיים הבאים, נחשב כמכון הלאומי לספורט הבולט ביותר באירופה.


מנכ"ל וינגייט שי אברהמי ומנכ"ל INSEP גאני יאלוז בעת החתימה על ההסכם בזום. 

 

עיקרי שיתוף הפעולה כוללים שיתוף ידע ומומחיות בתחום הספורט ההישגי, שיפור ביצועים ושדרוג מתקנים, לרבות שיתוף פעולה וסיוע של INSEP  בתכנון ובהקמת מתקנים חדשים במכון – לרבות גולת הכותרת – הבניין הרב תכליתי. עוד במסגרת ההסכם:  תמיכה ושיתוף פעולה בקידום יוזמות טכנולוגיות חדשות בתחומי הספורט ההישגי, השתתפות בכנסים ובהרצאות אורח המאורגנות על ידי כל אחת מהמדינות, וקידום מכון וינגייט ו-INSEP כאתרים לקיום מחנות אימונים בפני איגודי הספורט מכל מדינה. בהתאם לכך, ההסכם בין הגופים יאפשר לספורטאים ישראלים לבצע את ההכנותיהם למשחקים האולימפיים בעיר בה ייערכו המשחקים.

ספורטאים ישראלים יוכלו לקיים מחנות אימון במכון הצרפתי המתקדם לקראת פריז 2024 (באדיבות INSEP)

 

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "אני מלא גאווה לחתום על הסכם הבנות ושיתוף פעולה עם INSEP, המכון הלאומי לספורט בצרפת שמדינות רבות, כולל ישראל, רואות בו מודל לחיקוי. מכון וינגייט נמצא בצמיחה חדה בשנים האחרונות ואנו ערים לשינויים בתחום החדשנות והטכנולוגיות בספורט ופועלים במלוא העוצמה כדי לקדם את הספורט ההישגי בישראל. אני מאמין כי שיתוף הפעולה יניב פירות לשני הצדדים, ובעיקר לספורטאי ההישג, למאמנים ולמנהלים".

 

מר גאני יאלוז, מנכ"ל INSEP: "ההתפתחות של INSEP כמכון לאומי לספורט מוביל, תלויה רבות בשיתופי פעולה עם צוותי מומחים בין-לאומיים. אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה שלנו עם מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט בישראל, יאפשר לנו למנף את המומחיות שלנו בספורט ההישגי".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד
מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

מתעמלות הנבחרת האומנותית מוכנות לפריז 2024

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
13 - 03 - 2024
קרא עוד