הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

הסכם שכר קיבוצי לעובדי מכון וינגייט

הסכם שכר קיבוצי לעובדי מכון וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט
14 - 04 - 22

המו"מ המורכב הסתיים וההסכם ייחתם לאחר חג הפסח. שי אברהמי, מנכ"ל המכון: "הסכם ייחודי שהסדיר את מערכת יחסי העבודה בארגון. הוועד והנהלת המכון נמצאים על אותה סירה שנקראת 'הצלחתו של מכון וינגייט' ולהנהלה יש אינטרס ורצון שהעובדים יהיו מתוגמלים כראוי". יו"ר ועד העובדים, קותי דרעי: "אני מודה במיוחד לסמנכ״לית הכספים פני דרורי, למנהלת משאבי האנוש פזית קורן, לוועד שנתן לי רוח גבית ולעובדים שנתנו לי את הכוח״

רגע לפני חג הפסח, התכנסו חברי הנהלת מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בראשות המנכ״ל שי אברהמי ונציגי ועד העובדים בראשות היו״ר קותי דרעי להרמת כוסית לכבוד סיומו המוצלח אמש (רביעי) של המו״מ על ההסכם השכר הקיבוצי לעובדי המכון, שצפוי להיחתם מיד לאחר חג הפסח במעמד הנהלת המכון, ועד העובדים, ראשי ההסתדרות, נציגי האוצר והנהלת משרד התרבות והספורט.
לחיים! יש הסכם קיבוצי לעובדי מכון וינגייט (צילום: אבי שי)
שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט: ״מדובר במו״מ קיבוצי ייחודי במגזר הציבורי הכרוך בהסדרה ראשונית
של מערכת יחסי העבודה בארגון. זו הייתה מלאכה יסודית ומורכבת. נדרש היה להשקיע אלפי שעות כדי להעלות על דרך חדשה את יחסי העבודה במכון – ולגבש מודל שכר שמבטיח תגמול ראוי ואופק קידום לכל עובדי המכון. בנוסף ההסכם החדש כולל פרק ארגוני המסדיר את ניהול המשאב האנושי. העובדים, הוועד והנהלת המכון נמצאים על אותה סירה שנקראת הצלחתו של מכון וינגייט ולהנהלת המכון יש אינטרס ורצון שהעובדים יהיו מתוגמלים כראוי. אני מודה על העבודה היסודית, הדייקנית והמקצועית לפני דרורי סמנכ״לית הכספים, לפזית קורן מנהלת משאבי האנוש, לנציגי ההסתדרות, לנציגי הממונה על השכר באוצר ולנציגי משרד התרבות והספורט ולמשרד בכלל על סיועו ותמיכתו הכספית במימוש ההסכם״.
שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט וקותי דרעי, יו"ר ועד העובדים של המכון. (צילום: אבי שי)
קותי דרעי, יו״ר ועד עובדי מכון וינגייט: ״אני שמח שהייתה לי הזכות לקחת חלק ולייצג את העובדים במו״מ המורכב הזה. ההסכם הזה הוא ראשוני מסוגו ואפילו תקדימי. חשוב לי להודות במיוחד לסמנכ״לית הכספים פני דרורי ולמנהלת משאבי האנוש פזית קורן, לחברי הוועד שנתנו לי רוח גבית ולעובדים שנתנו לי את הכוח״
מימין לשמאל: פני דרורי סמנכ"לית הכספים, שי אברהמי, מנכ"ל המכון, קותי דרעי יו"ר ועד העובדים ופזית קורן, מנהלת משאבי האנוש.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד