הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

זמן להגיד שלום: מפגש פרידה עם מפוני שדרות

זמן להגיד שלום: מפגש פרידה עם מפוני שדרות

מאת: מארי-רוז גוטמן
חדשות, מכון וינגייט
06 - 12 - 23

במפגש פרידה חם ולבבי הודו נציגי משפחות משדרות שהתארחו בחודשיים האחרונים להנהלת המכון ולעובדיו. יהונתן תנעמי: "תודה על מה שעשיתם למענינו ולמען ילדינו בשעותינו הקשות". שמשון שעתל, מ"מ מנכ"ל וינגייט: "מאחלים שתזכו לשקט ולשלווה. בקרוב נגיע אליכם עם וינגייט דרום"

חודשיים מאז פרוץ המלחמה והגעת משפחות מדרום הארץ ומצפונה להתארח במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, מתחילים להיפרד:

אתמול (שלישי) התקיים מפגש פרידה לבבי ומרגש בין שמשון שעתל, מ״מ מנכ״ל מכון וינגייט וסמנכ״ל התפעול והתשתיות של המכון, ערן אליאס, מנהל השיווק והפיתוח העסקי הממונה על אירוח המפונים, קותי דרעי, יו״ר ועד העובדים, קארין מילנר, מנהלת מחלקת האירועים, שושי דוגן, מנהלת המעונות ושירלי עשהאל מגייסת התרומות, לבין נציגי משפחות משדרות שביקשו להודות למכון וצוותיו על האירוח החם.


מימין: מתן מוסאי, יהונתן תנעמי, קותי דרעי, שמשון שעתל, ערן אליאס, קארין מילנר חזקיהו, שושי דוגן, חן מדמון, רעות מוסאי, כוכי נווה נוני ושירלי עשהאל.

 

שמשון שעתל, מ"מ מנכ"ל מכון וינגייט:

"אנחנו מאחלים לכם שסוף סוף תזכו לשקט ולשלווה ושתוכלו לשלוח את הילדים בשקט ובשלווה לגנים ולבתי הספר ובלי סיטואציות בהן יש 15 שניות להגיע לממ"ד. אתם הגיבורים האמיתיים! אין ספק שהייתה מעורבת כאן במכון גם נשמה יתרה. אב של אחת מהמשפחות שהתארח במעונות, קיבל טלפון עם הצעה לעבור למלון 5 כוכבים בירושלים, ולמרות שהוא התארח כאן בתנאים צנועים, בלי שירותים ומקלחת בחדר, העדיף להישאר כאן! מכון וינגייט זה האנשים – לא המקום. העובדים נרתמו באהבה גדולה והרגשנו זכות גדולה לקחת חלק במערכה הלאומית. מכון וינגייט ישמח להגיע לשדרות. בימים אלו אנחנו מקיימים פגישות ותוכניות על בנייתו של מכון וינגייט דרום בשדרות שיעניק פרנסה לאנשים רבים. בכל פעם שתראו את שלוחת וינגייט שתוקם אצלכם, תיזכרו בתקופה שהתארחתם כאן"

יהונתן תנעמי, תושב שדרות שהתארח במכון יחד עם בני משפחתו:

"אחת מהמידות החשובות שחשובות שיהיו לאדם היא הכרת הטוב, ואנחנו כאן כדי להכיר לכם תודה על זמן מאוד מיוחד בו עשיתם למענינו ולמען ילדינו בשעות הקשות שלנו. התארחנו במעונות הרשטריט ואנחנו רוצים להגיד לכם תודה מעומק הלב על הימים, ההשקעה ועל המוסר האדיר. זה לא מובן מאליו בשום צורה ומגן ההכרה הזה הוא כדי לבטא את הערכתנו על שהענקתם לנו הרבה מעבר למה שהייתם חייבים כעובדים. תודה רבה".

 

קותי דרעי, יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט:

"כולנו מאוחדים ומאוגדים למען המשימות בשיתוף פעולה. לכולנו יש לנו עבודה ותפקידים אבל התגייסנו לאירוח שלכם כי לפני הכול אתם האחים שלנו וכל מדינת ישראל באותה הצרה. מכון וינגייט הוא ארגון שונה מכל הארגונים בכך שהוא משפחה אחת גדולה. נהנינו לארח אתכם במכון והיה כיף לנו בחברתכם. אנחנו מקווים שלא תחזרו לכאן שוב אבל אם חלילה יהיה שוב הצורך – אז נשמח שתחזרו לפה".

 

ערן אליאס, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של המכון שהיה ממונה על אירוח המפונים במכון:

"אנחנו תאגיד ממשלתי ומייצגים את המדינה ובשורה התחתונה המדינה היא זו שדאגה לכם. יחד עם זאת, אין ספק שמעבר לזה, נפלה בידינו הזכות לתת קצת מעצמנו ולארח – ואני שמח על כך שהרגשתם את זה מכל מי שעשה במלאכה מסביב ומעובדי המכון כולו. זו זכות גדולה ואני שמח שהצלחנו בכך".

 

קארין מילנר חזקיהו, מנהלת האירועים של מכון וינגייט:

"זכות גדולה. הפכתם להיות משפחה ברמה בה אנחנו יודעים למי שייכות הנעליים שנשכחות בגשם, ואת הילד של מי נלווה לחדר. פשוט תודה על הזכות"

 

שושי דוגן, מנהלת המעונות של מכון וינגייט:

"נהניתי מאוד בחברתכם. עזרתם והתגייסתם כשהיו חסרים לי מתנדבים ותרמתם המון לאנרגייה ולאווירה הטובה שהייתה במעונות. זכינו באנשים מדהימים ומקסימים! עד היום לא הכרתי אף אחד משדרות והינה עכשיו אני מכירה אתכם. אני עצובה שאתם עוזבים אבל כנראה שהזמן הגיע. באופן אישי, מה שאני אזכור מהמלחמה הזאת, זו התקופה הזאת בה התארחתם במכון שהייתה חוויה בלתי נשכחת".

 

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מכון וינגייט, חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד