הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

טוקיו 2020: תודה רבה לנבחרת הפראלימפית

טוקיו 2020: תודה רבה לנבחרת הפראלימפית

מאת: Marie Rose
ספורט הישגי, TOKYO2020, חדשות
09 - 09 - 21

הנבחרת הפראלימפית של ישראל סיימה את הופעותיה בטוקיו 2020 עם 9 מדליות: 6 מדליות זהב, 2 מדליות כסף ומדליית ארד אחת. על 8 מתוך 9 המדליות חתומה נבחרת השחייה בהובלת המאמן יעקב בנינסון. שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "המשלחת הפראלימפית הוכיחה עוצמות מנטליות וספורטיביות יוצאות דופן. שמחנו לשמש כ׳אי ירוק׳ לנבחרת השחייה הפראלימפית ביישורת האחרונה של ההכנות לטוקיו"

תודה רבה ל-33 הספורטאיות והספורטאים הפראלימפיים של ישראל על הופעה מדהימה ומרגשת בטוקיו 2020. כל הכבוד גם למאמנות ולמאמנים, לצוותים המקצועיים ולכל אנשי המשלחת על עבודה מעולה. שאפו!

 

אנחנו במכון וינגייט, הבית של הספורט בישראל, גאים על הליווי הצמוד של מתאמת היחידה לספורט הישגי, יעל לנדר, ושל מדור התזונה של המרכז לרפואת ספורט ולמחקר בראשות התזונאית איילת וינשטיין – המעניקה ליווי צמוד לנבחרת השחייה.

 

אנו גם שמחים לשמש כבית וכ״אי ירוק״ למחנות אימונים של נבחרת השחייה – ולא רק בימי סגר.


עם כיוון השעון: המאמן יעקב בנינסון, השחיין מארק מליאר, השחיין עמי דדאון, החותרת מורן סמואל והשחיין איאד שלבי (צילום: קרן איזקסון, באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).

 

 

שי אברהמי, מנכ״ל מכון וינגייט:

"המשלחת הפראלימפית הוכיחה עוצמות מנטליות וספורטיביות יוצאות דופן. בתקופת הקורונה, מכון וינגייט שימש לנבחרת השחייה הפראלימפית כ׳אי ירוק׳ ביישורת האחרונה של ההכנות לטוקיו.

בימים אלו, כחלק מתנופת הבנייה והצמיחה הנרחבת במכון וינגייט, אנו מנגישים את שבילי המכון ואת מתקני האימונים כדי שנוכל לתת מענה טוב יותר גם לספורטאים ולסטודנטים עם צרכים נוספים״.

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד