הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

לינוי אשרם: מקווה שיהיו הישגים כאלה גם בעתיד

לינוי אשרם: מקווה שיהיו הישגים כאלה גם בעתיד

מאת: Marie Rose
ספורט הישגי, חדשות, מכון וינגייט
12 - 01 - 22

בטקס צנוע ומרגש הוצג פסלה של האומנית רחל וייצר שנתרם לאוהל ההתעמלות האומנותית במכון וינגייט לציון הישגה ההיסטורי של המתעמלת האומנותית, מדליית זהב במשחקים האולימפיים טוקיו 2020. רחל וייצר: מצדיעים ללינוי, למאמנת שאיתה, למכון וינגייט ולתפארת מדינת ישראל". לינוי אשרם: "תודה רבה לכולם על התמיכה, לאיגוד ולמכון וינגייט על כל מה שנתן לי בשנתיים האחרונות. מקווה שיהיו הישגים כאלה גם בעתיד"

פסל המתעמלת האומנותית של הפסלת רחל וייצר, שנתרם לרגל הישגה ההיסטורי של לינוי אשרם, זוכת מדליית הזהב במשחקי טוקיו 2020, נחשף היום (רביעי) באוהל ההתעמלות האומנותית במכון וינגייט.

 

הפסל הוצג בטקס צנוע ומרגש בהשתתפות לינוי אשרם והמאמנות איילת זוסמן ואלה סמופלוב, יוצרת הפסל רחל וייצר, יו"ר איגוד ההתעמלות אבי שגיא, מנכ"לית האיגוד, שרית שנער, מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, סמנכ"ל התפעול והתשתיות, שמשון שעתל ומנהל היחידה לספורט הישגי, דני אורן.

 

לינוי אשרם: "בהתחלה לא הבנתי מאיפה זה בא. זה מאוד יפה ותודה לך רחל שהבאת לנו את זה לכאן לאוהל כדי שנוכל לראות את זה בכל פעם. תודה רבה לכולם ולאיגוד על הכול וגם למכון וינגייט על מה שנתן לי בשנים האלה. תודה גם לאיילת ולאלה על הדרך הלא פשוטה שעברנו – למרות כל הקשיים היה שווה לעבור את זה ואני מקווה שבעתיד יהיו הישגים כאלו גם בעתיד".


לינוי אשרם, הפסלת רחל וייצר והמאמנת איילת זוסמן עם פסל "המתעמלת" במכון וינגייט (צילום: אבי שי, מכון וינגייט)

 

הפסלת רחל וייצר: "נסתרות דרכי גורל. את פסל המתעמלת סיימתי לפני שנתיים כשעוד לא חלמנו שלינוי תזכה במדליית הזהב באולימפיאדה. כשנודע על הזכייה פניתי לוועד האולימפי והצעתי לתרום את הפסל והנה אנחנו כאן מצדיעים ללינוי המדהימה, לאיילת זוסמן שאיתה ולמכון וינגייט שמטפח כישרונות גדולים להישגים גדולים – כדי לחנוך את הפסל כאות וסמל למצוינות ולהוקרת ההשקעה הענקית הנדרשת מהמתעמלות ולתפארת מדינת ישראל".

 

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט: "אנחנו כאן במכון שמחים שאוהל ההתעמלות ואולם ברלין שימשו אתכם בשנתיים האחרונות וסייעו בידיכם להגיע להישגים המדהימים שלכם ושל המאמנים שלכם – שתי מדליות זהב אולימפיות! זה נותן לנו דחיפה גדולה להמשיך את העשייה, לעבוד בשביל הספורטאים ולפתח את המתקנים במכון למען מימוש הפוטנציאל הגדול שלכם ושל הדורות הבאים. נשמח שיהיו עוד הרבה מומנטים כאלה ברחבי המכון לציון ההישגים של ספורטאי ישראל גם בענפים נוספים. כן ירבו!"

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

ספורט הישגי, חדשות, מאמרים, מכון וינגייט
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד