הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

המחלקה לפיזיותרפיה ולשיקום פגיעות ספורט

המחלקה לפיזיותרפיה ולשיקום פגיעות ספורט

המלווה הרשמית של ספורטאי הסגל האולימפי והאקדמיה למצוינות בספורט.
במחלקה לפיזיותרפיה ולשיקום פגיעות ספורט במרכז לרפואת ספורט של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בניהולה של ד"ר מיה קלה בנצור, מתבצעת עבודה יום-יומית עם ספורטאים בכל הרמות: החל בספורטאי החובב וכלה באלופי עולם ובמדליסטים אולימפיים.

 

החזון שלנו: לשמש ככתובת מקצועית לכל הצרכים והיבטי השיקום, התחזוקה השוטפת וההכנה של הספורטאי המטופל אצלנו. צוות הפיזיותרפיסטים של המחלקה מיומן בהחזרת הספורטאי לתפקוד מלא לאחר פציעה או ניתוח אורתופדי באופן בטוח ובמהירות המיטבית. בתהליך זה אנו משתמשים בהליכי שיקום מתקדמים, ובגישה אקטיבית ואינטנסיבית.

במחלקה לפיזיותרפיה ולשיקום פגיעות ספורט במרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, אנו מאמינים באיתורם המוקדם של ליקויים במערכת התנועה, להפחתת הסיכונים לפציעה או לכאב. בדיקות אבחנתיות המבוססות על מידע עדכני ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות משמשות אותנו בבדיקות סקירה תפקודיות ולמבדקי ביצוע. לספורטאי ולאנשי המקצוע המלווים אותו נמסר המידע הרלוונטי לצורכי הספורטאי והענף בו הוא עוסק.
אנו נוקטים בגישה טיפולית בראייה כוללת המציבה במרכז את הספורטאי ולא את הפציעה, וחותרת לשיתוף פעולה מלא עם הצוותים המקצועיים השונים המקיפים אותו.

 

צוות הפיזיותרפיסטים הגדול ומנוסה ביותר, מונה מטפלים בעלי הכשרות מקצועיות ואקדמיות מתקדמות, מתחומי התמחות כגון: אורתופדיה, טיפול בכאב, הידרותרפיה, טיפול בקרקעית האגן, דיקור מערבי, שיפור תהליכי התאוששות ושיקום ועוד.

 

אמצעי הטיפול במחלקה כוללים שימוש במגוון טכניקות מנואליות דוגמת טיפול במגע ומוביליזציות להנעת המפרקים, תרגול אקטיבי בשילוב עזרים שונים לפעילות, לחיזוק, לשיפור לסיבולת ולקואורדינציה ודימוי היכולות התפקודיות הנדרשות לענף הספורט הרלוונטי. כמו כן, נעשה שימוש במכשור לגירוי חשמלי, באולטרה-סאונד, בטכניקות חום וקור, באמבטיות מערבולת או קרח ועוד. לשם אבחון כוח השריר מתבצעות מדידות בדינמומטר ידני ו/או במכשור איזוקינטי דוגמת הביודקס.

תחומי הטיפול כוללים:
פגיעות אורתופדיות בילדים, בנוער ובבוגרים.
פגיעות ספורט בילדים, בנוער ובבוגרים.
שיקום לאחר ניתוחים (גב, כתף, מרפק, כף יד, ירך, ברך וקרסול)
כאבי שלד-שריר (דלקות פרקים ו/או גידים, מתיחת רצועות וכיוצא באלו)
כאבי גב (ממקור שרירי, דיסקוגני או פרקי)
ייעוץ והכוונה לאימון בטוח והפחתת הסיכון לפציעות.
כל מטופל במחלקה לפיזיותרפיה ולשיקום זוכה ליחס אישי והטיפולים מותאמים לבעיית המטופל ולענף הספורט בו הוא מתאמן – ובשיתוף פעולה עם כלל צוותי המומחים של המרכז לרפואת ספורט ולמחקר – רופאים, תזונאים, פיזיולוגים של המאמץ ופסיכולוגים.

ליצירת קשר עם המרכז לרפואת ספורט ולמחקר - טלפון: 09-8639400/420, פקס: 09-8639412

טלפון כללי מכון וינגייט: *3063
ניתן להשאיר פרטים כאן ונשוב אליכם בהקדם

    פנו אלינו לקבלת מידע על לימודים והרשמה
    ליצירת קשר עם המרכז לרפואת ספורט ולמחקר - טלפון: 09-8639400/420, פקס: 09-8639412

      מאשר קבלת תכנים שיווקיים
      טלפון כללי מכון וינגייט
      *3063