הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

מחלף וינגייט: גישה ישירה מכביש 2 בשני הכיוונים

מחלף וינגייט: גישה ישירה מכביש 2 בשני הכיוונים

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
15 - 06 - 20

המחלף החדש בכביש 2 יקצר את זמן הנסיעה מהמרכז ויאפשר לבאי המכון כניסה משודרגת, רחבה ובטיחותית מחלקו הדרומי. על-פי ההסכם עם חברת איילון, העבודות יחלו ב-2021 ויסתיימו ב-2025. שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: "אנו שמחים לשלב ידיים עם חברת נתיבי איילון ולהפוך את מכון וינגייט לבית שנעים וקל להגיע אליו מכל מקום ומכל כיוון"

נחתם ההסכם בין חברת "נתיבי איילון" לבין מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, על פיו יוקם מחלף וינגייט, דרכו יוכלו המבקרים לעשות דרכם למכון ישירות מכביש 2 ללא צורך בביצוע פניית פרסה. כמו כן, השינוי בשטח יוביל לכניסה משודרגת ובטיחותית יותר מזו הנוכחית המאפשרת כניסה ויציאה למכון מכיוון צפון בלבד. בעקבות המהלך, הכניסה הצפונית צפויה להיסגר כך שהכניסה למכון תתאפשר רק מצידו הדרומי של המכון דרך כניסה חדשה, מורחבת ובטיחותית.
עוד במסגרת העבודות: גשר הולכי הרגל הישן בכניסה הצפונית יפורק ובמקומו יוקם גשר חדש שיחובר למכון, כ-100 מטר צפונה.

הדמיית המחלף החדש מכביש 2 למכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט (דגן)

העבודות לסגירת הכניסה הצפונית צפויות להתחיל בשנת 2021 ויושלמו, על פי התחזיות, במהלך שנת 2025. לאחר השלמת העבודות ניתן יהיה לצאת מהמכון לכיוונים דרום וצפון, בניגוד למצב הנוכחי בו הכניסה והיציאה מוגבלים לכיוון צפון בלבד. לבסוף, בעקבות ההסכם יורחב כביש החוף וייגרעו שטחים בין המכון לכביש 2.

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: "מדובר בשינוי משמעותי בשטח ואנו שמחים לשלב ידיים עם חברת נתיבי איילון כדי להפוך את מכון וינגייט לבית שנעים להגיע אליו מכל מקום וכיוון. מכון וינגייט הוא על המפה וקרוב מאי פעם למרכז. בעקבות השינוי יועתק מרכז הכובד של בינוי חדש במכון לכניסה הדרומית למכון, תוכשר חנייה באזור הכניסה הדרומית ותנועת הרכבים בקמפוס תצטמצם באופן משמעותי. השינוי מהווה נדבך משמעותי בתוכניות הפיתוח של המכון".

עוזי לוין, סמנכ״ל נתיבים מהירים, נתיבי איילון: "מדובר במיזם חשוב המהווה חלק ממערך שלם של פתרונות שמוביל בימים אלו משרד התחבורה, כדי להקל על ציבור הנהגים בכבישים ברחבי הארץ. להקמת מחלף זה תהיה תרומה משמעותית לאיכות חייהם של תושבי האזור ושל המתאמנים במכון וינגייט שיוכלו להגיע בצורה נוחה וקלה יותר לתוך המכון".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד