הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

"מספורטאי למאמן": נפתח המחזור הרביעי במכון וינגייט

"מספורטאי למאמן": נפתח המחזור הרביעי במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים, ספורט הישגי
29 - 12 - 22

התוכנית המכשירה כמאמנים ספורטאי על פעילים מכלל ענפי הספורט האולימפי, הלא אולימפי והפראלימפי, היא דרך נוספת לסייע לספורטאי ההישג של ישראל להתמודד עם "היום שאחרי". מנהל בית הספר למאמנים, יעקב ג'ינו: "חשוב להשאיר את הספורטאים האלו בספורט ההישגי ולטפחם כדור העתיד של המאמנים בישראל"

 

בהצלחה רבה לחניכי המחזור הרביעי של תוכנית ההכשרה הייחודית "מספורטאי למאמן" שנפתחה השבוע בביה"ס הלאומי למאמנים ולמדריכים – מכון וינגייט. מטרת התוכנית הייחודית בהובלת הרכז צקה רז והמנהלת האקדמית של ביה"ס עדי סילמן, היא לאפשר לספורטאים ולספורטאיות להתכונן ל"יום שאחרי" – היום בו יפרשו מפעילותם כספורטאים פעילים.

התוכנית, פרי שיתוף פעולה בין מכון וינגייט לבין מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, הוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי בישראל, התאחדות איילת ועמותת "ערכים בספורט" מיועדת להכשרתם של ספורטאים מצטיינים שצברו ידע וניסיון רב בזירה הבין-לאומית כמאמני העתיד של ישראל.

 

מנהל בית הספר הלאומי למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט, יעקב ג'ינו: “אנו שמחים ומברכים על  שיתוף הפעולה של מכון וינגייט, המכון הלאומי לספורט עם משרד התרבות והספורט, הוועד האולימפי, הוועד הפראלימפי והתאחדות איילת שפועלים יחד להכשיר את הספורטאים הבכירים שחושבים על היום שאחרי לצד הקריירה שלהם כספורטאים ורואים את עצמם מובילים את הספורט בישראל גם כמאמנים. חשוב לנו להשאיר את הספורטאים האלו כאנשי ספורט מנוסים שהתאמנו והתחרו וצברו ניסיון רב בארץ ובעולם ולטפחם כדור העתיד של המאמנים בישראל. אנחנו בבית הספר למאמנים מעמידים לטובת המשתתפים את המומחים המובילים בארץ בתחומי מדעי הספורט, תורת האימון והערכים בספורט על מנת להעניק להם את הידע והכלים המעודכנים ביותר בתהליך הכשרה חשוב זה".

 

 

עם חניכי "מספורטאי למאמן" נמנים:
איתי גאיר (אגרוף תאילנדי), יובל בן משה, גיא ניב ורוני פישמן מענף האופניים, נינה גורודצקי (בדמינטון פראלימפי), ענבל שמש (ג'ודו), אבי איברגימוב, תומר אלראי, ויקי דבוש וסער שמש  מענף הג'יוג'יטסו, רעות קסטנבאום (גלגיליות), רן ארנון ומיכל שחף מהתעמלות מכשירים, ויקטוריה קושל (הת' אומנותית), יארוסלבה בקרנב (אקרובטיקה), שחר ברגשטיין (טרמפולינה), שי סיאדה (טניס שולחן פראלימפי), רוני זבליק (טריאתלון), ליהיא בן דוד ואלהאם מחמיד מכדור שער פראלימפי, רועי אליהו רוזנפלד (סיוף), סתיו מזרחי (קיאקים), דורון יעקובי, מילה מזרוכו וסרגיי ריכטר  מענף הקליעה, קטיה מיכלסון וקורל עמוס מענף הקראטה, מרדכי צדקיהו (רוגבי פראלימפי), נינה אמיר ונוי דריהן מענף השיט.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד