הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

תודה לעופר בוסתן, ראש מנהל הספורט היוצא

תודה לעופר בוסתן, ראש מנהל הספורט היוצא

מאת: מארי-רוז גוטמן
חדשות, מכון וינגייט
27 - 12 - 23

במפגש ההוקרה בהשתתפות חברי מועצת מכון וינגייט והנהלתו נישאו דברי תודה והוקרה חמים לעופר בוסתן, מי שכיהן כראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט עד לפני כ-7 חודשים

מפגש פרידה והוקרה לעופר בוסתן, ראש מנהל הספורט לשעבר, התקיים אתמול (שלישי) במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בנוכחות חברי מועצת המכון והנהלתו. עופר בוסתן, שפרש מתפקידו במאי האחרון לאחר שש שנות עשייה פוריות, זכה לקבלת פנים חמה ולבבית ולדברי הוקרה ותודה נרגשים מגיא אטיאס, מנכ"לו המיועד של המכון, שזכה לעבוד עם בוסתן בשני העשורים האחרונים, מנורית שרביט, מנהלת מחלקת ספורט הנשים והספורט העממי במשרד התרבות והספורט, מאריק קפלן, נשיא התאחדות איילת, מקותי דרעי, יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט ומפי ד"ר יואב הלר, יו"ר מכון וינגייט, שחתם את המפגש בדברי הוקרה מרגשים.

 

מימין: חמוטל זוזוט צדקה, עופר בוסתן וגיא אטיאס. 

 

גיא אטיאס, מנכ"ל מכון וינגייט המיועד, וחברו של עופר בוסתן לעבודה במשרד התרבות והספורט:

"עופר לעולם לא ניפרד. נפגשנו במשרד התרבות והספורט בשנת 2005 ומאז עברנו דרך ארוכה יחד. מאז תחילת דרכך כמפקח מחוז הצפון הכי נמרץ והכי פעיל. אף פעם לא הצלחתי להבין איך מהצפון אתה מצליח להגיע למשרד ראשון ולצאת אחרון במשך שנים ארוכות. עבדנו יחד עד שנת 2023, כ-18 שנים יחד של עשייה משותפת. עופר הוא לא רק עמית לעבודה אלא חבר ושחקן נשמה ומקצוען. אישיות. אני רוצה להגיד לך תודה על כל מה שלימדת אותי והיית בשבילי באותן שנים. כמי שהיה חבר עמותה ומועצה של המכון ובכל הכובעים שלך במנהל הספורט, לקחו את המכון הזה למקומות הנכונים ועל זה, אני כמיועד למנכ"ל מכון וינגייט רוצה להודות לך. אין ספק שמכון וינגייט חב לך תודה גדולה. אני מאחל לך בהצלחה רבה ומאמין שניפגש בעולמות הספורט ולעולם לא אתנתק ממך כחבר. אוהב אותך מאוד איש יקר. תודה רבה".

עם מימין: אבי בנבנישתי, סגן ראש מנהל הספורט, מריאן גריסרו, חבר מועצת המכון, עו"ד עפרה שרון, חברת מועצת המכון ועופר בוסתן.

 

נורית שרביט, מנהלת מחלקת ספורט השנים והספורט העממי במשרד התרבות והספורט, חברתו של עופר לשנות העבודה הארוכות במשרד ולעשייה למען מכון וינגייט:

"אני מברכת אותך כאן בשם הדירקטוריון. בפתח הדברים אי אפשר להתעלם ממה שעברנו בשבעה באוקטובר וכולנו כאן מייחלים לחזרתם של החטופים והנעדרים ולחזרתם של בנינו ובנותינו משדה הקרב. חלקנו כאן גם בצו 8. מי שמכיר את ההיסטוריה שלך כמורה לחינוך גופני, כמאמן וכמפקד בצבא – יודע שהרבה מה-DNA שלך נבנה בצבא. בהתאם לזה, ערך החברות היה אחד הדברים הכי חשובים שהובילו אותך בשנותיך במנהל הספורט. כולנו כאן חווינו את זה. בשנותיך כמנהל הספורט וכחבר דירקטוריון – חיפשת תמיד את המאחד בינינו והנהגת בשותפות ובאמפתיה את כל האתגרים שעמדו בפנינו.

מכון וינגייט הוא הלב של הספורט ההישגי התחרותי וכולנו יודעים שגוף חזק עם לב חולה לא יכול להתקיים לאורך תקופה ארוכה. בתקופתך כראש מנהל הספורט השארת את חותמך וחיזקת את המרכז, את הלב של הספורט הישראלי ושמת את הספורט והספורטאי במרכז וחיזקת את כל המעטפת סביבו, תרמת רבות לנושא המאמנים ולכל מה שקשור בהון האנושי. זרעת ניצנים ובנית יסודות מוצקים – ואני כאן רוצה לומר לך תודה בשם כל חברי הדירקטוריון של מכון וינגייט לדורותיו על התרומה וההשקעה. תודה על כל השנים של העשייה הציבורית בהם תרמת לספורט. אתה איש נדיר יחיד ומיוחד של נתינה ועשייה ואנחנו שמחים כאן בהחלטה שקיבלת ורואים כמה את נהנה וממשיך לתרום. מכון וינגייט תמיד ימשיך להיות הבית שלך".


מימין: עופר בוסתן, נורית שרביט ופני דרורי.

קותי דרעי, יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט, ביקש להודות לעופר על עזרתו הרבה וסיועו האינטנסיבי במו"מ הקשוח בדרך לחתימת הסכם השכר הקיבוצי לעובדי מכון וינגייט לפני פחות משנתיים:

"עופר היקר אני מכיר אותך לא מעט שנים ואני חייב להודות לך בשם כל העובדים על תרומתך העצומה למו"מ בהן השתתפת שעות רבות בשיחות טלפון אינטנסיביות והיית זמין גם באישון הלילה. לא אשכח גם כיצד ישבת שעות על גבי שעות בדיונים ובפגישות למען הצלחת המו"מ לחתימת השכר הקיבוצי והכי חשוב – תמיד היית המבוגר האחראי בחדר. תודה רבה".


קותי דרעי, יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט.

 

אריק קפלן, נשיא התאחדות איילת:

"אני מכיר את עופר בוסתן שנים רבות ואני יכול להעיד שמה שמאפיין אותו זה נועם ההליכות שלו. נינוח וכמעט שאינו מתעצבן. תמיד מרגיע ודואג לאווירה נעימה. עופר חבר עם לב ענק. תודה רבה על כל מה שעשית למען הספורט הישראלי".


אריק קפלן, נשיא התאחדות איילת.

יו"ר מכון וינגייט, ד"ר יואב הלר, סיפר כיצד השתכנע לקבל את תפקיד יו"ר המכון רק לאחר שיחה עם עופר בוסתן וסיכם:

"בשורת המחץ בשיר של נתן יונתן כתוב 'היכן יש עוד אנשים כמו האיש ההוא' וזה לגמרי ככה. הסיפור שלך עופר יצוק בארץ הזאת, בעולם הערכי שלנו, החברתי שלנו, הספורטיבי שלנו. כל הסיפור שלך הוא הפנים היפות של ארץ ישראל ומה שמדהים זה שבכל מעשה שלך רואים את סיפור החיים שלך. שנית, עופר משלב בעיניי שתי תכונות משמעותיות: מקצועיות ללא פשרות ואלגנטיות. בעולם בו לאנשים יש נטייה להתעצבן, בעיקר בעולם הספורט, אתה כסלע איתן, בתפקיד המשלב מערכת לחצים שאין לתאר אותה – תמיד שמרת על עמוד שדרה ומקצועיות. אני חייב להגיד שבכמה חודשים למדתי ממך רבות גם על עולם הספורט, גם על ניהול, גם על עמוד שדרה וגם על איך לנהל אנשים. הנהלת מכון וינגייט ועובדיו חייבים לך המון. יש לך מניות גדולות באיך שהמכון נראה היום. מקווה שנהיה ראויים להיקרא התלמידים שלך. תודה רבה".


עופר בוסתן וד"ר יואב הלר.

 

עופר בוסתן, חתם את המפגש בדברי תודה נרגשים:

"קודם כל אני ממש מתרגש ודבר שני, אם הייתי יודע שאלו המחמאות אותן אקבל אולי הייתי נשאר בתפקיד. זה מאוד משמח לזכות לכבוד ולתודה אחרי 43 שנות עשייה בעולם הספורט הציבורי. כיום אני מביט במראה מדי בוקר ושמח לראות כיצד אני זורח בפנסיה וזוכה ליהנות מהמשפחה ומהילדים. אני ממליץ לכולם להיות בשלב מסוים בפנסיה (צוחק). אני מודה לכולם על המילים החמות. ואני שמח לראות שמכון וינגייט נראה היום כפי שהוא נראה. מאחל הצלחה לגיא בתפקידו המיועד ולכולכם בהמשך עשייתכם למען מכון וינגייט".

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

ספורט הישגי, חדשות, מאמרים, מכון וינגייט
16 - 04 - 2024
קרא עוד