הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

מפעלי קיץ 2020: מצומצמים ונהנים

מפעלי קיץ 2020: מצומצמים ונהנים

מאת: Marie Rose
חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים
17 - 08 - 20

כ-240 בני נוער נוטלים חלק בקורסי ההדרכה בענפי השחייה, הכדורגל, הכדורסל, הכדורעף, הטניס והג'ודו במסגרת מפעלי הקיץ 2020. בצל מגבלות הקורונה, הקורסים מתקיימים במתכונת מצומצמת המשלבת למידה עיונית מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. איהאב איוב, מנהל מחלקת התנועה בביה"ס למאמנים:"גם השנה נשמרת האווירה הטובה ושיתוף הפעולה המדהים בין החניכים שמגיעים מכל הדתות והמגזרים"

קורסי מפעלי הקיץ המסורתיים של ביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, יצאו השנה לדרך במתכונת מצומצמת וייחודית נוכח המגבלות בצל נגיף הקורונה.

מפעלי קיץ 2020 – מדריכי כדורגל (צילום אבי שי, מכון וינגייט)

כדי לשמור על בריאות החניכים, קורסי הקיץ התקיימו השנה במתכונת של שני מחזורים נפרדים, ב-7 ענפי ספורט בלבד במקום ב-13 ענפים כמדי שנה, במתכונת המשלבת למידה עיונית מקוונת ולימודים מעשיים במכון וינגייט, ללא לינה.
מספר החניכים קוצץ בחצי וכ-240 חניכים נוטלים חלק בקורסים בענפי השחייה (שחייה ושחייה לימוד), הג'ודו, הטניס, הכדורעף, הכדורסל והכדורגל, בסיומם יזכו בתעודת הדרכה במתכונת חוק הספורט.
חניכי קורסי התעמלות המכשירים, ההתעמלות האומנותית, טניס השולחן ואומנויות הלחימה למדו בתחילת הקיץ את החלק המדעי של הקורסים בלמידה מקוונת בזום ואת החלק המעשי ישלימו בימי שישי בשנת הלימודים תשפ"א שתיפתח באוקטובר הקרוב.

מפעלי קיץ 2020 – מדריכי כדורסל (צילום אבי שי, מכון וינגייט)

לדברי איהאב איוב, מנהל מחלקת התנועה בביה"ס למאמנים ולמדריכים: "אנחנו עושים הכול כדי לשמור על בריאות תלמידנו תוך הענקת ידע, מקצועיות, ערכים, וכן כל מה שנדרש לקבלת תעודת הסמכה ע"פ כללי מנהל הספורט. בחלק מהענפים מדריכים גם ספורטאים אולימפיים כמו השחיין האולימפי יעקב טומרקין שממדריך חלק משיעורי השחייה במפעלי הקיץ".
לדברי איהאב, על אף המתכונת המגבילה והמצומצמת בה מתקיימים השנה מפעלי הקיץ, חדוות הלמידה והאחדות המאפיינות את האווירה בקורסי הקיץ נשמרת גם השנה.

מפעלי קיץ 2020 – מדריכי שחייה (צילום אבי שי, מכון וינגייט)

איהאב איוב: "כמו בשנים קודמות, זה מדהים לראות תלמידים וספורטאים יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים לומדים יחד במסגרת משותפת עם המון שותפות, אחריות, בגרות, ערכים, עמידה בזמנים, ורצינות כדי לעמוד בדרישות המאתגרות של הקורסים במפעלי הקיץ. אני גאה ומודה להורים ולתלמידים שנתנו אמונם בבית הספר ובאו ללמוד במכון וינגייט למרות כל הקשיים בתקופת הקורונה".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד