הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

מרכז למידה לילדי הדרום במכון וינגייט

מרכז למידה לילדי הדרום במכון וינגייט

מאת: מארי-רוז גוטמן
מכון וינגייט, חדשות
23 - 10 - 23

במרכז ילמדו ילדי ומתבגרי הדרום והצפון המפונים שמתארחים במכון וינגייט בהתאם לקבוצת הגיל. השיעורים המועברים בהתנדבות על ידי מרצים וסטודנטים מ"מכללת לוינסקי וינגייט" בהובלתה של ד"ר נורית הוכברג, יכללו את מקצועות הליבה ופעילות גופנית

לאחר שבועיים של הפעלות ופעילויות תרבות ופנאי, ילדי ומתבגרי הדרום והצפון המתארחים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, פתחו את השבוע במרכז למידה ייחודי שנפתח עבורם במכון וינגייט. המיזם לבניית מסגרת לימודית לילדי המפונים המתארחים במכון, יצא לדרך היום (ראשון) בהשתתפות של כ-40 ילדים בשתי קבוצות גיל עיקריות: צעירים (כיתות א'-ב', ג'-ד') ובוגרים (כיתות ה'-ח') שתלמדנה מדי בוקר במשך 3 שעות לימוד אקדמיות.


מרכז למידה למפוני הדרום והצפון במכון וינגייט.

 

את המיזם מובילה בהתנדבות ד"ר נורית הוכברג, מרכזת התוכנית להסבת אקדמאים להוראה ומרצה בחוג לחינוך של "מכללת לוינסקי-וינגייט" – ובמסגרתו ילמדו מורים וסטודנטים מהמכללה.

 

ד"ר נורית הוכברג: "אנו שמחים על ההזדמנות ללמד ילדי מפונים ובמיוחד כאן במכון וינגייט. יום הלימודים הראשון התמקד בפעילות חינוכית רכה שמהותה היכרות, גיבוש ובניית תחושת שייכות לקבוצות החדשות שמתהוות. צריך לקחת בחשבון גם את הטראומה שעברו, ההתרגשות וחוסר הנוחות והפניות ללמוד – וכל זה טבעי ומובן בהחלט. מדובר בקבוצת ילדים גדולה ואני מניחה שביומיים הקרובים נכיר ונמפה את הצרכים הלימודיים והפדגוגיים השונים של הילדים. בשלב זה הכוונה להתמקד בלימוד מקצועות הליבה: שפה, מתמטיקה, אנגלית וייתכן שגם מדעים. כמו כן, לצד הלימודים העיוניים יתקיימו גם שיעורי חינוך גופני ופעילות גופנית".

ערן אליאס, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של מכון וינגייט:

"נוכח התקופה הארוכה שאנחנו נערכים  אליה, חשבנו שיש חשיבות בקיום חיי שגרה הן לילדים והן להורים. אנחנו שמחים על ההיענות המדהימה מצד הילדים ומודים לכל הגופים שנרתמו לסייע כדי להוציא את זה אל הפועל".

יישר כוח וכל הכבוד לכל העושים במלאכה החשובה. יחד ננצח.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

מכון וינגייט, חדשות
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד