הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

נחנכה שלוחת וינגייט החדשה בקריית אתא

נחנכה שלוחת וינגייט החדשה בקריית אתא

מאת: Marie Rose
ביה"ס למאמנים ולמדריכים, חדשות
04 - 06 - 20

שלוחת קריית אתא החדשה, הממוקמת בקניון עזריאלי בקריית אתא, כוללת כיתות לימוד מצוידות ומרווחות, אולמות סטודיו רב תכליתיים וחדר כושר מאובזר ומודרני. מנהל בית הספר, יעקב ג'ינו: "השלוחה, פרי שיתוף הפעולה עם רשת קניוני עזריאלי, תיתן מענה לכל אזור הצפון בצורה המקצועית ביותר בהתאם לערכי המצוינות והמקצועיות של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט".

בית הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט ממשיך להתרחב ולהשתכלל: לאחרונה נחנכה שלוחה חדשה, מפוארת ורחבת ידיים, הממוקמת בקניון עזריאלי בקריית אתא.

כיתת לימוד בשלוחה החדשה: מרווחת, חדישה ומצוידת במיטב הטכנולוגיה.

בשלוחה החדשה יילמדו רוב רובם של קורסי המדריכים והמאמנים של בית הספר ובהם: קורסי מדריכי כושר גופני ובריאות בחדרי כושר ובסטודיו, מדריכי הריקוד והתנועה, היוגה וקורסי הרפואה המשלימה. הסטודנטים בשלוחה נהנים מכיתות לימוד ממוזגות ומרווחות המצוידות במיטב הטכנולוגיה, מחדר כושר חדש משוכלל ומאובזר ומפינות ישיבה מעוצבות.

פינת קפה לרווחת התלמידים. עיצוב: כבי דש

כעת, לאחר החזרה מפגרת הקורונה, צפויה להתקיים בשלוחה, ישיבה חגיגית של הנהלת מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט. כמו כן, בקרוב יתקיים "יום פתוח" במתכונת ההולמת את הנחיות משרד הבריאות, לטובת המתעניינים בלימודים בשלוחה. בהנהלת ביה"ס מקווים כי אירוע הפתיחה החגיגי שתוכנן לסוף מרץ 2020 ובוטל בשל פרוץ הקורונה יוכל להתקיים בשלהי הקיץ או בתחילת ספטמבר.

שיעור מעשי בחדר הכושר המודרני והמאובזר בשלוחה החדשה בקריית אתא.

מנהל ביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יעקב ג'ינו: "השלוחה החדשה היא פרי שיתוף פעולה, חדשני מבחינתנו, עם גוף מסחרי כמו רשת קניוני עזריאלי, שלמעשה הכשירה עבורנו את המתחם המפואר העומד לרשותנו 24/7. אני גאה בשלוחה החדשה הכוללת סטודיו רב תכליתי, חדר כושר מאובזר ומודרני וכיתות לימוד מרווחות – והכול ברמה הגבוהה ביותר לטובת הסטודנטים שלנו. השלוחה בקריית אתא תיתן מענה לכל אזור הצפון בצורה המקצועית ביותר, בהתאם לערכי המצוינות והמקצועיות של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד