הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

עכשיו זה רשמי: מכון וינגייט – הבית הלאומי של הסיף בישראל

עכשיו זה רשמי: מכון וינגייט – הבית הלאומי של הסיף בישראל

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
12 - 06 - 23

לאחר שנה של הישגים ומדליות, איגוד הסיוף הישראלי חתם על הסכם בית לאומי במכון וינגייט ויזכה ליהנות ממתקנים משודרגים, מציוד חדיש ומשירותי מעטפת תזונתית ורפואית במכון. יו"ר איגוד הסיוף, יוסי הררי: "מודה ליחידה לספורט הישגי על תרומתה לחתימה על ההסכם שירים את הענף לגבהים חדשים". שי אברהמי, מנכ"ל וינגייט: "זהו מסר ברור שהענף מכוון גבוה למשחקים האולימפיים"

בשעה טובה, נחתם הסכם בית לאומי בין מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט לבין איגוד הסיוף הישראלי, שבכך קבע את רשמית את ביתו הלאומי במכון וינגייט, הבית של הספורט הישראלי. ההסכם נחתם במכון וינגייט במעמד מנכ"ל המכון, שי אברהמי, יו"ר איגוד הסיף, יוסי הררי וסגנו שרלי אופלגר, מנכ"לית האיגוד אירנה טל, חברי הנהלת המכון, מנהל היחידה לספורט הישגי, דני אורן, ומאמני נבחרת הסיף הלאומית, סשה איבנוב ואנג'לו מאצוני.

חתימת ההסכם סוללת את הדרך לקידום משמעותי של ענף הסיף והקצאת מתקנים במכון. מאז תחילת פעילות הנבחרות במכון וינגייט שהחלה בתקופת מגפת הקורונה, איגוד הסיף זכה לצמיחה מדהימה ולשורת הצלחות בין-לאומית מרשימה וגיבוש נבחרת לאומית איכותית – בזכות השילוב בין העבודה הקשה של המאמנים והספורטאים לבין תנאי האימון המשודרגים במכון וינגייט.

 

הנבחרת הלאומית הוכיחה את עוצמת חרבה עם מערך מרשים של ניצחונות בין-לאומיים, שהקפיצו אותה ואת הספורטאיות והספורטאים החברים בה במעלה הדירוג העולמי. סייפי ישראל זכו השנה במדליות באליפות אירופה והעולם לנוער, בדירוג שיא של נבחרת דקר הגברים בדירוג העולמי, במדליית הכסף של יונתן כהן בגרנד פרי בודפשט והישגים מרשימים נוספים.

מימין: יעקב ג'ינו, פני דרורי, ערן אליאס, ד"ר איל שרגל, שי אברהמי, שרלי אופלגר, סשה איבנוב, אנג'לו מאצוני, אירנה טל, יוסי הררי, שמשון שעתל ודני אורן. צילום: רפי כחלון.

 

שיפוץ אולם נתניה ורכישת ציוד מתקדם

כחלק מההכנות לקליטת איגוד הסיף הישראלי במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, שופץ לטובת אימוני נבחרות הסיף חלק מאולם נתניה לטובת מחסן תיקונים וציוד, מטבחון וחדר תדרוכים. חלל זה ישמש את איגוד הסיוף באופן בלעדי ויתפקד גם כן כמשרד האיגוד. זאת בנוסף לאולם הישגי – עליון בו כבר מתקיימים אימוני הנבחרת.

 

כחלק משיפור המתקנים, מכון וינגייט רכש ציוד סיוף חיוני בסיוע קרן המתקנים של הטוטו, לרבות 32 רולות (מתקנים אלקטרונים המחברים את הספורטאי למתקן השיפוט), 14 מכשירי שיפוט ומתקני מגן ל-14 מסלולים. יתרון נוסף של קביעת הבית הלאומי של ענף הסיף במכון וינגייט הוא שהציוד החדש יישאר מאוכסן באולם באופן קבוע, ובכך יבטל את הצורך בהובלה ויבטיח את קיום האימונים והתחרויות ביעילות מקסימלית. ההסכם כולל גם מתקנים נוספים ותמיכה רפואית לסייפות ולסייפי ישראל במרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט.


סייפות וסייפי ישראל, באימון באולם נתניה המשודרג והמאובזר, במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט.

יוסי הררי, יו"ר איגוד הסיף בישראל: "אנחנו גאים מאוד בנבחרות שלנו. כעת עומדות לרשותנו שעות אימון כמעט בלתי מוגבלות להכשרת ענפי הסיף השונים – דקר, רומח ועוד. מרחב הפעילות הנרחב שקיבלנו באולם נתניה כולל לפחות 14 מסלולי אימון ומאפשר לנו לערוך אימונים בו-זמניים למקצועות הסיף השונים".

יוסי הררי ניצל את ההזדמנות גם כדי להודות ליחידה לספורט הישגי ובמיוחד למנהלה דני אורן ולראש התחום האחראי על הענף, יאיר טלמון. הררי הודה לשניים על התמיכה המתמדת והתעקשותם הבלתי נלאית להגיע להסכם בית לאומי שירים את הענף לגבהים חדשים. הוא גם הביע תודה למכון וינגייט ובמיוחד למנכ"ל שי אברהמי, "אנו לא מרגישים במכון וינגייט כדיירים, אלא כחלק מהמשפחה" אמר.

 

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי "השנה האחרונה הייתה שנה של שיאים והישגים לאיגוד הסיף ולספורטאיות ולספורטאים שהוא מקדם – מדליות ותארים רבים שהביאו גאווה רבה לכל ישראל. החתימה על ההסכם מכניסה את הענף והעוסקים בו לבית של הספורט הישראלי. זוהי אמירה חשובה ומסר חד וברור, שכולנו מכוונים אל התחרות החשובה בעולם".


מימין: יוסי הררי, יו"ר איגוד הסיוף בישראל, שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט ופני דרורי, סמנכ"לית הכספים של מכון וינגייט. צילום: רפי כחלון.

 

מאמן נבחרת הגברים, סשה איבנוב: "זה רגע היסטורי ומרגש לסיף הישראלי. תמיד חלמתי על מרכז אימונים לסייפים בווינגייט. חלום שהחל להתגשם לפני שנתיים והיום הפך לרשמי. וינגייט הפך להיות לבית של הסיף הישראלי. זה מאוד מרגש אותי באופן אישי. אני מאוד אוהב את מכון וינגייט ומאמין בהצלחה של הפרויקט".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

מכון וינגייט, חדשות
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד