הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מכון וינגייט לבין שיבא תל השומר

נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מכון וינגייט לבין שיבא תל השומר

מאת: Marie Rose
חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט
28 - 07 - 23

במסגרת ההסכם ספורטאיות וספורטאי אקדמיית וינגייט יזכו לבדיקות הדמיה וייעוצי מומחים מהמרכז הרפואי שיבא, ותקודמנה יוזמות לשיתוף פעולה מחקרי בתחומי רפואת הספורט והחדשנות. מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "זו קפיצת מדרגה משמעותית למעטפת של ספורטאי אקדמיית וינגייט ופוטנציאל מחקרי משמעותי לשיפור עולמות הבריאות והכושר בישראל"

הסכם לשיתוף פעולה נחתם אתמול (רביעי) בין מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לבין המרכז הרפואי שיבא, תל השומר. על פי ההסכם, ספורטאיות וספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט הזוכים למעטפת רפואית ופרא-רפואית מהמרכז לרפואת ספורט של מכון וינגייט, יזכו מעתה להרחבת המעטפת וייהנו מבדיקות הדמיה, שירותי ייעוץ מרופאים מומחים ושירותי מעבדה בשיבא, המרכז הרפואי הגדול במדינה.


מימין: פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל המכון לאומי לרפואת ספורט, פרופ' ארנון אפק, המשנה למנהל שיבא, מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי וד"ר איל שרגל, מנהל המרכז לרפואת ספורט ולמחקר (צילום: זאב ינאי).

 

ההסכם, פרי יוזמתם של מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי וד"ר איל שרגל, מנהל המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, בשיתוף פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט של שיבא, אף פורץ את הדרך לשיתופי פעולה מחקריים בתחום רפואת הספורט ומדעי הספורט בין חוקרי המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט לבין חוקרי מרכז הרפואי שיבא תל השומר ויקודמו שיתופי פעולה בתחומי החדשנות וה-sportech. כמו כן, תוקם מעבדת חדשנות ומרפאת ספורט משותפות לשני הארגונים, שתעסוק בקידום יזמות בתחום מתן שירותי רפואת ספורט ותתקיימנה השתלמויות מקצועיות הדדיות בתחומי רפואת ספורט, פיזיותרפיה, שיקום אורתופדי, תזונת ספורט ועוד.

 

מנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא, פרופ' גל דובנוב-רז:
"התמיכה שלנו במספר איגודי ספורט וארגונים לאומיים נובעת מההבנה שספורטאים משמשים גם כשגרירים של מדינת ישראל, והם נושאים את הדגל שלנו ברחבי העולם. שיתוף הפעולה בתחום המחקר והפיתוח יחבר לאוכלוסיית הספורטאים ההישגיים את המרכז לחדשנות בשיבא, על קשריו הרבים עם חברות טכנולוגיה, פארמה וחברות הזנק, לטובת הידע המדעי וקידום בריאות – מהם כל אזרח יכול להרוויח".

 

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, המכון לאומי למצוינות בספורט:
"אני גאה ששיבא, בית החולים מוביל בישראל ובעולם, בחר לשתף עימנו פעולה ולתת חסות לספורטאיות ולספורטאי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט. זוהי קפיצת מדרגה חשובה מאוד לקידום הרפואה והמעטפת לה הם זוכים במכון. לעבודה המחקרית שיבצעו שני הגופים יש פוטנציאל רב והיא עשויה להניב שיפור משמעותי בעולמות הספורט, הבריאות והכושר".

 

ד"ר איל שרגל, מנהל המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט:

"אין ספק שזוהי נקודת ציון מרכזית ומרגשת בתולדות המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בפרט ולמכון וינגייט בכלל. אני משוכנע שהסכם זה ישדרג ויחזק את הספורט ההישגי בישראל, הן באמצעות שיפור משמעותי של המעטפת הרפואית לספורטאיות ולספורטאים הצעירים והן באמצעות המחקר והליווי הרפואי-מדעי המשותף לשני המוסדות.  מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, חרט על דגלו לחתור להוביל בעולם בתחום טיפוח הספורט ההישגי – ובדגש על תחומי המעטפת הרפואית לספורטאים, המחקר והחדשנות במדעי הספורט – הסכם זה הוא צעד משמעותי למימוש חזונו של המכון".

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד