הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

צוות המרכז לרפואת ספורט למען החטופים

צוות המרכז לרפואת ספורט למען החטופים

מאת: מארי-רוז גוטמן
חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר
19 - 11 - 23

צוות המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט עם חולצה עליה הודפסה תמונתם של רז ואוהד בן עמי שנחטפו לעזה ב-7.10.23, כאקט של הזדהות ותמיכה בשלו כהן, אחיה של רז, פיזיותרפיסט המרכז. ד"ר מיה קלה בנצור: "הצרה הזו שפקדה את שלו ומשפחתו, נכנסה ללב של כולנו"

מחבקים ומזדהים עם שלו כהן, פיזיותרפיסט המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, שאחותו וגיסו, רז ואוהד בן עמי, נחטפו לעזה על-ידי מחבלי החמאס ב-7.10.23 מביתם בקיבוץ בארי. ביום שישי האחרון ציין שלו יחד עם 3 בנותיהם של רז ואוהד ובני משפחה, יום הולדת 57 לרז בכיכר החטופים בת״א.

היום (ראשון) ביוזמת ד״ר מיה קלה בנצור, המנהלת של שלו, ושל קותי דרעי, יו״ר ועד העובדים האלוף של המכון שדאג להדפסת חולצות עם תמונותיהם של רז ואוהד החטופים לעובדי המרכז לרפואת ספורט ולמחקר – לבשו עובדי המרכז את החולצות כאות הזדהות ותמיכה בשלו, שחזר לעבודה רק לפני מספר ימים.

 

שלו כהן: ״תודה רבה לוועד העובדים של המכון ולמרכז לרפואת ספורט על התמיכה שמאוד מחזקת אותנו, בני המשפחה, בשעותינו הקשות ביותר״.

 

ד״ר מיה קלה בנצור, מנהלת מחלקת הפיזיותרפיה של המרכז לרפואת ספורט ולמחקר:

״צוות המרכז לרפואת ספורט וצוות הפיזיותרפיה בפרט, הוא צוות מאוד מאוחד ומגובש, שעובד ביחד בחיי היום-יום עם גיבוי אחד לשני, ובטח שבזמנים האלה. אנחנו עובדים הרבה שנים ביחד והאסון הזה, הצרה הזאת, עת המשבר הזו שפקדה את שלו, נכנסה ללב של כולנו. בתוך חוסר האונים הזה, הדבר הקטן שיכולנו לעשות, זה ללבוש את החולצות עם התמונות של רז ואלה, שיסמנו את זה שהם איתנו ובליבנו ואנחנו מחבקים אותם״.

מחזיקים אצבעות לשובם לשלום של רז ואוהד וכל החטופות והחטופים. יחד ננצח🇮🇱💚

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד