הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

רשות המיסים: יום העובד והעובדת ה-2 במכון וינגייט

רשות המיסים: יום העובד והעובדת ה-2 במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
24 - 10 - 21

האירוע שהתקיים ברחבי מכון וינגייט בהשתתפות של כ-4000 עובדות ועובדי רשות המיסים בישראל כלל פעילויות ספורט מאתגרות, הרצאה של אריק זאבי והופעה של הזמר אברהם טל. קרינה מילנר חזקיהו: "דווקא בתקופה בה עלינו ללמוד לחיות לצד הקורונה, יתרונותיו של מכון וינגייט משמעותיים במרחבים הפתוחים ובמתקנים המרווחים המאפשרים שמירה מיטבית על בריאות המשתתפים תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות"

"יום הספורט לעובד ולעובדת" ה-2 לעובדי רשות המיסים בישראל התקיים היום (ראשון) במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט.

 

לאחר הפסקת פעילות בת כשנתיים עקב הגבלות מגפת הקורונה, מכון וינגייט, המחדש בימים אלו את פעילותו בתחום האירועים, שמח לארח כ-4000 עובדות ועובדי רשות המיסים שנהנו מיום הפנינג ענק שכלל פעילויות ספורט תחרותיות ומאתגרות: קטרגל, כדורסל, כדורעף, כדורשת, טניס שולחן, שחייה ועוד.

 

\

 

עוד התקיימו פעילויות מגוונות לגוף ולנפש כגון: פילאטיס, יוגה, מתחם בדיקות, הרצאה של המדליסט האולימפי אריק זאבי, הרצאות מומחים בנושאי שינה, פסיכולוגיה של הספורט ולקינוח – הופעה של הזמר אברהם טל.

 

 

במהלך האירוע כולו זכו העובדים למזנוני ארוחות בוקר וצוהריים, לפינוקים מצננים ומלאי אנרגייה ולמתחמי מנוחה מוצללים. יום מושלם!

 

 

קרינה מילנר-חזקיהו, מנהלת תיקי לקוחות עסקיים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט:

"זהו האירוע השני בסדר גודל כזה שרשות המיסים בוחרת לקיים במכון וינגייט – אירוע שאנו מקווים כי יהפוך למסורת. לאחר הפסקת פעילות האירועים במכון עם פרוץ מגפת הקורונה קיימת חשיבות רבה לחידוש פעילות האירועים באופן מבוקר ואחראי תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות לאורך האירוע כולו. הוכחנו באירוע מוצלח זה, שדווקא בתקופה מאתגרת זו בה אנו לומדים לחיות ולפעול לצד הקורונה –  שיתרונותיו של מכון וינגייט כמקום אידיאלי לאירועים רבי משתתפים ברורים ומשמעותיים – לא רק לאור הניסיון הרב והריכוז של אנשי המקצוע בתחומי הספורט והבריאות – אלא גם בשל המרחבים הפתוחים והמתקנים המרווחים הפזורים ברחבי המכון והמאפשרים בכך שמירה מיטבית על בריאות המשתתפים".

 

 

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, מאמרים
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד