הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

שגריר בחריין בביקור היסטורי במכון וינגייט

שגריר בחריין בביקור היסטורי במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט
18 - 08 - 22

רגע לפני סיום כהונתו הגיע השגריר, מר ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה, לביקור היסטורי במכון וינגייט כשגריר הערבי הראשון המבקר במכון והתרשם מאימון נבחרת ההתעמלות האומנותית, מהבריכה הלאומית וממתקני המכון. חלאד אל-ג'לאהמה: "המטרה הייתה ללמוד על תרבות הספורט בישראל בתקווה לשיתופי פעולה בעתיד". שי אברהמי, מנכ"ל וינגייט: "המטרה ללמוד וללמד. הביקור טומן בחובו פוטנציאל רב ליצירת גשרים ושיתופי פעולה בין מדינות ועמים"

 

שגריר בחריין בישראל, מר ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה, התארח הבוקר (חמישי) במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט. ביקורו של השגריר כלל סיור במתקני המכון בליווי מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, חברי הנהלת המכון וביה"ס למאמנים, יו"ר איגוד ההתעמלות בישראל אבי שגיא, מנכ"לית איגוד ההתעמלות שרית שנער ועוד. השגריר הבחרייני התרשם ממודל העבודה הרב תחומי והמקיף של המכון הפועל כמעטפת שלמה סביב הספורטאים והספורטאיות הכוללת: מתקנים איכותיים, הסעדה, לינה ושירותי רפואת ספורט.

שגריר בחריין, מנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי ובנות הנבחרת עם אלופת אירופה דריה אטמנוב ואבי שגיא, יו"ר איגוד ההתעמלות (מימין)

השגריר ביקר במערך הבריכות, אולם התעמלות המכשירים, אולמות הג'ודו ואוהל ההתעמלות האומנותית שם זכה לצפות באימון של דריה אטמנוב, אלופת אירופה הטרייה בקרב רב ולהכיר את ראשי איגוד ההתעמלות.

 

בביקורו במרכז לרפואת ספורט ולמחקר של המכון, שמע סקירה מפי אנשי המקצוע של מכון וינגייט על דרכי העבודה בהן הם משתמשים על מנת למקסם את ההישגים של הספורטאים והספורטאיות וזכה להסברים גם ממנהל המרכז, ד"ר איל שרגל, שהציג בפניו את הציוד המתקדם בו מטופלים הספורטאים והסביר על חתירתו המתמדת של המרכז לסייע ולתרום לשיפור הביצועים הספורטיביים של הספורטאים תוך דאגה למעטפת הבריאה והטובה ביותר עבורם.
שגריר בחריין עם איל שרגל, מנהל המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט ושי אברהמי מנכ"ל מכון וינגייט (צילום: אבי שי)

 

השגריר התרשם מאוד מהסינרגיה אשר קיימת במכון בכל מה שקשור לעבודה סביב הספורטאים והספורטאיות, ומהאופן בו הם מקבלים ליווי צמוד, רפואי, פיזיותרפי, פיזיולוגי ותזונתי – למען מטרה אחת – הענקת שקט לספורטאים והספורטאיות, כך שהם יתרכזו אך ורק בספורט.

 

זהו הביקור הרשמי הראשון של נציג מדינה ערבית במכון, במסגרת ההזדמנות שהעניקו הסכמי אברהם ושיתופי הפעולה הבין-לאומיים הרבים של המכון עם מדינות שונות.


שגריר בחריין בישראל, ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה עם מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי בסיור בבריכה הלאומית (צילום: אבי שי)

 

שגריר בחריין בישראל, ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה: "תודה שאתם מארחים אותי, בסוף החודש הזה אני מסיים שנה בתפקיד ואני כבר מסתכל אל עבר העתיד וכיצד נוכל ליצור שיתופי פעולה חדשים. המטרה בביקור שלי הייתה להכיר, להיפגש ובאמת ללמוד מה שניתן על תרבות הספורט פה וכיצד אפשרי אולי לשתף פעולה מבחינה ספורטיבית בעתיד".

 

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "המפגש ההיסטורי עם שגריר בחריין במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, טומן בחובו פוטנציאל רב ליצירת גשרים בין מדינות ועמים דרך הספורט. המכון הלאומי עמל כל הזמן על שיתופי פעולה אשר יכולים להיטיב עם כל הצדדים. המטרה שלנו בשיתופי הפעולה היא ללמוד וללמד".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד