הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

שלוחה חדשה לביה"ס למאמנים: וינגייט – כפר המכביה

שלוחה חדשה לביה"ס למאמנים: וינגייט – כפר המכביה

מאת: Marie Rose
חדשות, ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט
04 - 02 - 21

בשלוחה החדשה יילמדו קורסי המדריכים בכל מקצועות הכושר והתנועה וחניכיה ייהנו ממתקני הכושר האיכותיים שמציע כפר המכביה. במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו גם מסלולי לימוד תזונה ייחודיים ובעתיד אף תוקם אקדמיה משותפת ללימודי ספורט ותנועה. יעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למדריכים: "נגדיל את היצע המדריכים באזור ונקנה להם מהידע ומהמומחיות של מכון וינגייט"

כפר מכביה ומכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, הודיעו על פתיחת השלוחה החדשה והגדולה של בית ספר למדריכים בכפר המכביה. וינגייט – כפר המכביה, פרי שיתוף הפעולה בין שני הגופים, יתפקד כשלוחה המרכזית והגדולה של בית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט בגוש דן והסביבה. בכך יוכל ביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט – המותג המוביל בישראל בהכשרת מאמנים ומדריכים בספורט ובתנועה – להנגיש לתושבי האזור את מגוון הקורסים וההכשרות שמציע בית הספר.

 

 

חניכי בית ספר "וינגייט – כפר מכביה" ייהנו ממתקנים ברמה הגבוהה ביותר, לרבות חדר כושר ייעודי לבית הספר, משימוש בבריכות שחייה מקצועיות, מאולם ספורט וממגרשי טניס. במסגרת שיתוף הפעולה בין כפר המכביה ומכון וינגייט, בית הספר החדש יציע מסלולי תזונה ייחודיים ופעילות חברתית משותפת. על פי התוכנית האסטרטגית המשותפת לטווח הארוך תוקם במקום גם אקדמיה ללימודי ספורט.


מימין: דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה עם יעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט,  בשלוחה החדשה.

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "זוהי הזדמנות וגם וזכות גדולה למכון וינגייט להקים שלוחה של בית ספר למאמנים ולמדריכים יחד עם כפר המכביה. מדובר בחיבור בין שני מותגי ספורט לאומיים מובילים בארץ ובעולם. החניכים העתידיים של השלוחה יקבלו את המעטפת המקצועית האיכותית ביותר של המכון הלאומי למצוינות בספורט יחד עם תשתית מתקנים ונגישות לכל גוש דן".

 

 

מנכ"ל כפר המכביה, דרור מורד:"אני גאה להשיק את השלוחה הראשית של מכון וינגייט באזור המרכז. וינגייט הוא מותג חזק מאוד ומוביל בתחום הספורט המקצועי בארץ ובעולם, ומעבר לבשורה לתושבי המרכז, בית הספר למדריכים "וינגייט – כפר המכביה'" יכשיר חברים מתנועת מכבי העולמית שיגיעו מחו"ל במיוחד כדי להשתתף בקורסים של בית הספר. מדריכי הכושר שיוכשרו בבית הספר יוכלו להשתלב בעבודה במכון הספורט של כפר מכביה".

 

מנהל בית הספר למאמנים במכון וינגייט, יעקב ג'ינו: "אני גאה על כך שהמיזם הזה הגיע לכדי מימוש. כך, נוכל להביא את מיטב המומחים של המכון לתושבי המרכז והסביבה בקמפוס ספורט מהמדרגה הראשונה הנגיש לכל גוש דן. בית הספר החדש יאפשר למכון וינגייט להגדיל את היצע מדריכי הכושר באזור ולהקנות להם מהידע והמומחיות שמכון וינגייט צבר בעשורים האחרונים".

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד