הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

חדר כושר

פורום חדר כושר

מנהלי הפורום

משה שחר
משה שחר / ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.
הודעות
103
פעילות אחרונה
מזמן, 21:04
ההודעה האחרונה
תרגיל אחד לכל קבוצת שרירים
איתן / 16/01/22 16:39
תפריט טבעוני לחיטוב
א / 02/01/22 19:23
שאלה על אימון אירובי
אלעד / 21/12/21 17:00

פורום

הוסף הודעה חדשה

הוספת הודעה חדשה

העלה קובץ

ההודעות ותגובות

  • היכן אוכל למצא תכנית שבה לכל קבוצת שרירים יש תרגיל אחד. שמתי לב שכל התרגילים למשל לחזה, עושים את אותה הפעולה, קרוב המרפקים אחד לשני. כנ"ל כל שאר התרגילים לקבוצות השריר השונות. אולי פשוט לתפוס איזשהו תרגיל שמוצא חן בעיני ולעבוד עליו?
    • אני מבין שאתה מחפש מגוון תרגילים, זה מבורך. יש מספר תרגילים בסיסיים שכגאי לבצע בחדר הכושר: סקווט, לחיצת חזה, לחיצת כתפיים ואת תרגיל החתירה. נסה לחפש ביוטיוב סרטונים לפי מילות המפתח שכתבתי. אגב, מציע לך ללמוד בקורס חדרי כושר, אז תבין הרבה יותר.
  • היי, אני מעוניינת בתפריט טבעוני לחיטוב. מתאמנת הרבה, רעבה כל הזמן ורוצה לזרז את תהליך החיטוב. האם זה אפשרי? האם כדי באמת להתחטב, אני צריכה להיות רעבה רוב הזמן או פשוט לאכול נכון? אשמח להרחבה :) אני מתאמנת 4 אימונים אינטנסיביים בשבוע. תודה רבה!
    • היא לפנות לפורום תזונה אבל, עדיף לך להתייעץ אישית עם איש מקצוע, לא תקבלי תפריט מכובד בלי שתיבדקי.
  • שלום אני מבצע פעילות משקולות כ50 דק אימון בחדר כושר. אני רוצה להכניס אימון אירובי האם 25 דק אירובי מספיק 4 פעמים בשבוע לשיפור סיבולת לב ריאה? וכן הייתי רוצה להוריד דופק במנוחה האם זה אפשרי.
    • אם אתה רץ 25 דקות ואין לך צורך אישי להגיע להישגים, לדעתי זה מספק לצורכי כושר גופני אירובי.
      • עבודה מהבית - https://worksfromhome.co.il/
  • היי משה, איזה תרגילים מומלצים למבוגרים חוץ מקימה לישיבה?גומיות ומשקולות קטנות?
    • אם האדם בריא וללא הגבלות, שיעשה הכל, פשוט כך.
  • דרושים לעבודה מהבית בקלדנות, הזנת נתונים, כתיבת מאמרים, והתכתבות בצ'אט לפרטים נוספים נא ליצור איתנו קשר בוואטספ - 050-2322173
  • עד כמה שחייה לבדה יכולה לעזור לעולת מסת שריר? כאשר שוחים חתירה או ששוחים גב האם עובדים על שרירים אחרים? תודה
    • גם שחיה מעלה את המסה השרירית. יש משהו בסיסי שכדאי לזכור: את הגוף זה לא מעניין את האדם מכנה את הפעילות הגופנית שהוא עושה. השרירים מרגישים את מידת העומס וכך הם מתפתחים...
  • אני עושה latersl raises עם משקולות יד כתרגיל עיקרי לכתפיים ונמנע מדחיקה מעלה כי קראתי שזה "צובט" את מפרקי הכתף ולטווח הארוך עלול להוביל לשחיקה. שאלתי מהו מסםר הסטים האידיאלי ל latersl raises ומה מספר החזרות האידיאלי. האם מספר סטים נמוך כמו 3 סטים וכמות חזרות גבוהה פר סט או לחילופים כמות סטים גבוה יותר כמו 4 או 5 ופחות חזרות פר סט .
    • נוא לא גורם לשחיקה ולא לצביטה, אל תחשוש.
  • האם 3 סטים לדחיקה חזה ו 3 סטים לפרפר אינם פחות מידי ועדיף 4 או אולי אפילו 5 במקרה של שריר כה גדול כמו החזה.
    • תוכנית אימונים נקבעת רק לאחר קבלת נתונים/ראיון אישי עם המתאמן, ראיון הכולל שאלות על כושרך הגופני העכשווי. כיוון שלא עשינו הכרות שכזו, לא אוכל לענות במדוייק. אתה צריך יעוץ אישי...
  • אני מתאמן לא מקצועי. שאלתי מה עדיף - 4 סטים פר תרגיל או 3 סטים פר תרגיל. שאלה זו היא לעניין פלג גןף עליון. אני מתאמן פעמיים בשבוע .
    • אם אתה יכול, עדיף יותר, עדיף לבצע 4 סטים. ככל, מספרהסטים והחזרות תלוי ביכולותיך ובעוד פרמטרים כמו המשקל..
  • שלום, אני רוצה להבין משהו לגביי הארכת שריר מקוצר, אם עכשיו אני מאריך שריר האם זה מחליש אותו אני לא מדבר על המתיחה עצמה שדורשת כוח זמני אלא על ההארכה עצמה של השריר, כי נשמע יותר הגיוני שזה פשוט גורם לאותו כוח/נפח שריר ואותו סיבולת/צפיפות שריר להתפרס פשוט ליותר מקום/טווח תנועה... השאלה אם זה מחליש את השריר כלומר מוריד מהכוח שלו או שפשוט זה שהגדלנו לו את הטווח תנועה זה פשוט "פיזר" כביכול את הכוח לפי הטווח תנועה שדרשנו ממנו...? תודה אביב.
    • כל מפתחי הגוף המקצועיים מאוד גמישים, עובדים על כך בחלק מהאימון. בנוסף, אם הארכת שריר, הוא פשוט אלסטי יותר ולא "נמרח" כפי שחשבת, בקיצור כוחו לא יורד. אם אתה עסוק במתיחת שריר ומנסה באותו הזמן לפתח כוח גדול , אז, זמנית, כוחו של השריר יורד, זה לא רלווטי לאימון.
  • אני רוצה לאמן את ה-glute med בצד אחד, בצד שמאל וניסיתי לאמן אותו אבל כל הזמן ה-TFL עושה את כל העבודה והוא מתחזק ומתחזק אבל הglute med נשאר מאחור, יש תרגיל ספציפי שמבודד אבל רק ברגל אחת כאילו?
    • אם אתה מרחיק את הירך, כל מרחיקי הירך פועלים. יש אפשרות לשנות את מנח הירך, לבצע הרחקה בישיבה או בעמידה או באמצע, זה משנה את עוצמת הפעילות של כל אחד מהמרחיקים : נסה להרחיק בזוויות שונות !
  • לחברת הנדסה דרוש כימאי למפעל גדול עבודה מהבית - https://www.avoda-mehabait.co.il/
1 2 3 5
שינוי גודל פונט
ניגודיות