הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

אות מפעל חיים בספורט יוענק במכון וינגייט

אות מפעל חיים בספורט יוענק במכון וינגייט

מאת: Marie Rose
חדשות, מכון וינגייט
06 - 02 - 22

הפרס על מפעל חיים בספורט, פרי יוזמתו של משרד התרבות והספורט ובניהולו של מכון וינגייט, יוענק השנה לראשונה, לנשות ולאנשי ספורט בחמש קטגוריות שונות. שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "אנו מתחילים בכך מסורת של הכרת תודה והערכה כלפי מי שקידמו משמעותית את הספורט בישראל"

הפרס ביוזמת משרד התרבות והספורט ובמימונו, יוענק למי שהותירו את חותמם על הספורט הישראלי בטקס במעמד שר התרבות והספורט, מר חילי טרופר, שיתקיים בתחילת אפריל במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט במסגרת אירוע חגיגי לציון 65 להיווסדו של המכון.

הפרס נועד להביע הערכה, הוקרה וציון לשבח לפועלם ולתרומתם של העוסקים בספורט והמפתחים אותו, אשר הגיעו להישגים ולציוני דרך בתחומם ובכך תרמו תרומה משמעותית.

 

ועדת הפרס הבוחרת מורכבת מחמישה אנשי ציבור וספורט בכירים, שיעניקו את פרס אות מפעל החיים בקטגוריות הבאות:

ספורטאי/ת, מאמן/ת ספורט, איש ניהול בתחום הספורט, איש חינוך/איש רשות מקומית מתחום הספורט וחוקר/ת אקדמיה מתחום הספורט. הוועדה תבחן את ההישגים הספורטיביים של המתמודדים והמתמודדות, תרומתם והשפעתם על הספורט בישראל ועשייה ערכית לצד מקצועית. לאחר שקלול כל הפרמטרים על ידי חברי הוועדה ייבחרו הזוכים והזוכות בקטגוריות השונות.

 

 

יוזמי הפרס, שר התרבות והספורט חילי טרופר ומנכ"ל משרדו רז פרויליך, הסמיכו את מכון וינגייט להוביל ולנהל את המיזם. ועדת הפרס, בראשות מר אריק פינטו, יו"ר המועצה הלאומית לספורט ולשעבר מנכ"ל בנק הפועלים, קיימה בשבוע שעבר את ישיבתה הראשונה במכון וינגייט. עוד חברים בוועדה: מר יקי אנוך יו"ר מועצת מכון וינגייט, גב' נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה לשעבר, המדליסטית הפראלימפית גב' ענבל פיזרו וד"ר יואב הלר, חבר מועצת מכון וינגייט ומייסד עמותת מעוז. מיד לאחר התכנסות הוועדה פורסם קול קורא לציבור. את המועמדות ניתן להגיש עד ליום ראשון, כ"ו באדר א', תשפ"ב, 27 בפברואר 2022.

 

 

שר התרבות והספורט, מר חילי טרופר:  "לראשונה יוענק פרס מפעל חיים בספורט ויבטא את ההערכה העמוקה שלנו לאנשי ונשות הספורט הישראלי. הספורט מהווה חלק מהותי בחיי כולנו ולכן הובלנו מהלך של הענקת פרסים לדמויות אשר הותירו חותם עמוק בספורט בישראל. אנו מתחילים בכך מסורת של הכרת תודה והערכה כלפי דמויות שקידמו את הספורט באופן משמעותי ותרמו לכך שהוא מהווה חלק מרכזי בחייה של מדינת ישראל."

 

יו"ר מועצת התאגיד של מכון וינגייט, מר יקי אנוך: "מכון וינגייט הוא הבית של הספורט הישראלי, ולכן זה רק הגיוני שהוא זה שיעניק את הפרס של הספורט הישראלי. אנו גאים להוביל את המפעל המופלא הזה, שמציין את תרומתם של נשים וגברים מופלאים, אבל הפרס הגדול ביותר של מי שיזכו הוא החותם שהותירו על ילדות וילדים שהלכו בזכות ההשראה שהם נתנו".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

ספורט הישגי, חדשות, מכון וינגייט
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד