הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

השר חילי טרופר: "תודה על הדוגמה שאתם נותנים"

השר חילי טרופר: "תודה על הדוגמה שאתם נותנים"

מאת: Marie Rose
מכון וינגייט, חדשות
08 - 06 - 21

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, ביקר בבריכה הלאומית, בירך את שחייני נבחרת ישראל על הישגיהם באליפות אירופה ואיחל הצלחה בטוקיו. טרופר לשחיינים: "ילדים רבים רוצים להיות כמוכם. הרבה עבדו קשה כדי לתת לכם את התנאים הטובים ביותר". שי אברהמי, מנכ"ל וינגייט: " אני שמח שבתקופת הקורונה הצלחנו להעמיד לרשות השחיינים את הבריכה ולספק מעטפת רפואית ותזונה"

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, הגיע היום (שלישי) לבריכה הלאומית במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, כדי לברך את נבחרת ישראל בשחייה על ההישגים באליפות אירופה ובראשם מדליית הזהב במשחה ה-200 מ' מ.א, של אנסטסיה גורבנקו, חניכת אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט.

 

 

השר הגיע לאימון הנבחרת יחד עם צוות משרדו ולווה על-ידי מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון ומנכ"ל האיגוד, אמיר טיטו. השר אף נפגש עם יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון, שהעלה בפניו את הצורך בבנייתן של בריכות שחייה חדשות ברחבי ישראל, כחלק מתוכנית המתקנים הקרובה.

 

השר חילי טרופר לשחייני הנבחרת:

"אנחנו גאים בכם מאוד על ההישגים האחרונים ואני יודע שכולם עבדו מאוד קשה כדי שלכולכם יהיו התנאים הטובים ביותר להגיע להישגים הללו. יש ייצוג מרשים השנה לשחייה במשחקים האולימפיים, ובכלל בשנים האחרונות הענף קיבל מעמד אחר בספורט הישראלי. הרבה מאוד שנים דיברו על הצלחה של כוכבים בודדים, לא הייתה כזו נבחרת גדולה וחזקה, ואני משוכנע שיש עוד הרבה ילדות וילדים, בהרבה פינות בארץ, שבעקבות ההצלחות שלכם ובעקבות התודעה הציבורית בוחרים גם ללכת לשחות. חיזוק כל ענף ספורט נעשה דרך בסיס הפירמידה, ואצלכם נראה כי הבסיס מתרחב בכל יום קצת יותר. לא כולם יהיו שחיינים גדולים כמוכם, אבל יש הרבה ילדים שמסתכלים עליכם, לא רק מי שוחה הכי מהר, אלא גם מי נשאר בן אדם טוב, מי עובד בצוות. יש הרבה מאוד ילדים בארץ שרוצים להיות כמוכם, ואני רוצה להגיד לכם תודה על הדוגמה שאתם נותנים".

 

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי:

"אנו שמחים שלאורך כל תקופת משבר הקורונה וההגבלות שהוטלו, מכון וינגייט הצליח להעמיד לשחייני הנבחרת את הבריכה הלאומית, וכן את מעטפת השירותים המקיפה והמקצועית של המכון, לרבות רפואת ספורט ופיזיותרפיה ותזונה. אנו גאים בספורטאים, שחלקם צמחו באקדמיה למצוינות בספורט, ומאחלים להם הצלחה בטוקיו".

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון:

"שמחנו מאוד על ביקורו של שר התרבות הספורט כאן באימון הנבחרת. קיבלנו באליפות אירופה אישור לכך שהדרך שלנו נכונה, ואני בטוח שנראה פירות נוספים לכך בטוקיו וכן בשנים הבאות. היה לנו חשוב לשבת עם השר ואנשי משרדו ולהסביר גם את מצוקת הבריכות הגדולה ממנה סובלת השחייה הישראלית. שמחתי למצוא אוזן קשבת ואני בטוח שנצעד יחד ונבנה בריכות רבות בשנים הקרובות שיסייעו לשחייה הישראלית לצמוח".

 

 

 

הפיינליסט האולימפי יעקב טומרקין, סיכם:

"תודה גדולה שבאתם, זו כבר אולימפיאדה שלישית שלי ואני לא זוכר כל כך הרבה פעמים ששר הספורט מגיע לבריכה. אנחנו הספורטאים כן מרגישים את זה, במיוחד עם כל מה שהיה בקורונה והסיוע של כל הגורמים, כולל משרד הספורט, איגוד השחייה ומכון וינגייט כדי שנוכל להמשיך ולהתאמן. אנחנו נעשה הכל כדי לייצג את ישראל בכבוד גם במשחקים האולימפיים, ולדעתי בקיץ הזה הולך להיות חם בבריכה".

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות
16 - 04 - 2024
קרא עוד
67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

67 שנות עשייה למען קידום הספורט הישראלי

חדשות, מכון וינגייט, ספורט הישגי
07 - 04 - 2024
היום, 7 באפריל 2024, 6 חודשים לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מכון וינגייט מציין 67 שנים להיווסדו
קרא עוד