הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

השר מיקי זוהר ביקר את מפוני הדרום במכון

השר מיקי זוהר ביקר את מפוני הדרום במכון

מאת: מארי-רוז גוטמן
חדשות, מכון וינגייט
24 - 10 - 23

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ביקר את מפוני הדרום והצפון המתארחים במכון וינגייט וחיזק את רוחם. בביקור הודגשה גם חשיבות תפקידיו של מכון וינגייט בהכנת הסגלים האולימפיים לפריז 2024 ובחיזוק הספורט העממי בישראל

מפוני הדרום והצפון המתארחות במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, זכו אתמול (שני) לביקורו של שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שהגיע למכון יחד עם מנכ"ל משרדו, אופיר כהן וסמנכ"ל המשרד חיים כהן. המפגש עם 60 משפחות המפונים המתארחות במכון מאז פרוץ המלחמה התקיים במעמד יו"ר מכון וינגייט, ד"ר יואב הלר, מ"מ מנכ"ל מכון וינגייט, שמשון שעתל וחברי מועצת המכון והנהלתו.


שר התרבות והספורט מיקי זוהר במפגש עם מפוני הדרום והצפון במכון וינגייט. צילום: אבי שי.

 

השר מיקי זוהר שוחח עם המפונים שמצאו במכון וינגייט פתרון מגורים זמני לתקופת המלחמה, חיזק את רוחם ואמר ש"המלחמה תסתיים רק לאחר השמדתו המוחלטת של חמאס וכאשר לא יישארו שם מחבלים" בתשובה לשאלה האם יהיה בטוח לשוב להתגורר בעוטף ענה השר זוהר: "המדינה תשקם את היישובים שנפגעו ואף תביא אותם למצב טוב יותר משהיו".

 

מ"מ מנכ"ל מכון וינגייט, שמשון שעתל, התייחס לאירוח המפונים במכון:
"המפונים מקבלים לא רק את צרכיהם הבסיסיים כמו ארוחות, כביסה, אבטחה וכיוצא בזאת, אלא גם לו"ז מלא לחלוטין של פעילויות מבוקר ועד ערב וגולת הכותרת היא הקמתו של מרכז למידה לטובת ילדי ומתבגרי המפונים בקבוצות הגיל השונות ובהתאמה לצורכיהם. גם ספורטאי המכון ומאמניו ואומנים רבים מגיעים למכון וינגייט בימים אלה כדי לעודד ולחזק את המשפחות, דוגמת לינוי אשרם ואלכס חזנוב שהעבירו פעילות לילדים, הופעות של דייוויד ברוזה, התקווה 6, שולי רנד ועוד רבים וטובים".

הכנות הסגלים האולימפיים לפריז 2024 והשקעה בחיזוק הספורט העממי

בפגישה שקיימו השר וצוות משרדו עם הנהלת המכון הודגשה גם חשיבותה העליונה של פעילות המכון הלאומי למצוינות בספורט לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024 גם בימים אלו.


מימין: שמשון שעתל, אופיר כהן, מיקי זוהר וד"ר יואב הלר. צילום: אבי שי.

 

בהקשר זה הבהיר יו"ר מועצת מכון וינגייט, ד"ר יואב הלר, כי "לצד המשימה החשובה של ההשתתפות במאמצים האזרחיים בזמן המלחמה, המכון מצליח לדבוק במשימתו המרכזית – הכנת הסגלים האולימפיים למשחקי פריז. שגרת האימונים המלאה נשמרת וזאת במטרה לייצר כמה שיותר הישגים בקיץ הקרוב".

 

בתגובה לכך ביקש השר להקצות את מירב המאמצים והמשאבים למשימה זו כמרכיב חשוב במורל הלאומי.

 

השר זוהר ביקש אף להזכיר את תפקידו של מכון וינגייט גם בחיזוק הספורט העממי בישראל וציין ש"כל הרחבה של פעילות וינגייט לטובת אזרחי ישראל וילדיהם תהיה מבורכת" ובכך כיוון לעידוד מיזמי ספורט עממי של המכון לטובת כלל אזרחי המדינה בכל הגילים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות, מכון וינגייט
13 - 05 - 2024
קרא עוד
מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים

חדשות, אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, מכון וינגייט
12 - 05 - 2024
קרא עוד
משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים פריז 2024

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
16 - 04 - 2024
קרא עוד