הכנס את החיפוש שלך
לוגו וינגייט

מאמן? כך תקדם את העסק שלך בדיגיטל

מאמן? כך תקדם את העסק שלך בדיגיטל

מאת: תומר יהודיין ודין גלבמן
מאמרים, אימון, כושר גופני ובריאות
23 - 08 - 22

מאמנים רבים, בוגרי קורסי מדריכים ומאמנים, מוצאים את עצמם עם יומן ריק יחסית וקהל מתאמנים דל – מה שעלול להוביל להרגשה של חוסר מיצוי ומחשבות על שינוי כיוון מקצועי. לרוב, מקור הבעיה בחוסר היכרות עם הפלטפורמות הדיגיטליות והכלים שיכולים לעזור לכם לקדם את עצמכם כמאמנים בתחום התמחות שלכם. קבלו את היישומונים הישראלים שיעזרו לכם לקדם את העסק

הפלטפורמות הדיגיטליות יכולות לעזור בשיווק שלכם בין אם את מדריכת כושר שרואה שליחות גדולה במה שאת עושה, אך מתקשה לשתף על העשייה שלך ברשתות החברתיות, ובין אם אתה מאמן כדורסל שרוצה להגיע ליותר מתאמנים אך לא יודע איך לעשות זאת. אם תנסו, תגלו שהתועלת משמעותית, גם בלי רקע טכנולוגי משמעותי או השקעה בתפעול פרופיל נוצץ באינסטגרם. ההתפתחות הטכנולוגית ומגפת הקורונה יצרו הזדמנויות חדשות למאמנים שרוצים לחסוך את הזמן הדרוש לשיווק ולהתעסק בעיקר במה שחשוב להם באמת. הרי לכם סקירה של מספר יישומונים שיכולים להתאים – תאמינו או לא – כולם פרי יוזמתם של יזמים כחול-לבן.

 

אין צורך ברקע טכנולוגי משמעותי או בפרופיל מושקע באינסטגרם (אילוסטרציה shutterstock)

 

1. הוביז Hobiz (עסקי)
הוביז רואה עצמה כרשת החברתית של התחביבים בישראל. היא מאפשרת לאנשים בעלי תחומי עניין זהים להתחבר ולהכיר חברים חדשים. איפה זה פוגש אותנו המאמנים? הוביז הקימה שירות עסקי למאמנים שמאתר מתאמנים על-פי ענף הספורט והאזור הגיאוגרפי ומחברת אותם למאמנים מאותו הענף. היא גם מאפשרת גישה קלה למאמן ולמתאמן ואפילו התאימה את שירותי התשלום בצורה נוחה ויעילה.

 

 

2. פיטר Fitter
פיטר הוא ישומון (אפליקציה) בתחום אימוני הפיטנס המחבר בין מאמנים לבין חללי אימון ומתאמנים. המתאמן או המאמן נרשמים בצורה קלה באתר או ביישומון ואז בוחרים את סוג האימון ו…יוצאים לדרך. הרישום לפיטר כמאמנים מתבצעת בצורה קלה ופשוטה דרך האתר. שירות נוסף שיישומון "פיטר" מציע הוא השכרת חללים לאימונים, ככה שאם יש לכם חלל שעשוי להתאים למאמנים ולמתאמנים נוספים – הרווחתם!

 

 

3. אגאדו Agado
אגאדו מאפשרת למאמנים לאמן מרחוק בצורה חכמה. היא עושה זאת באמצעות טכנולוגיה ייחודית המנתחת את התנועה של המתאמן. איך זה קורה? כאשר רשימה של מתאמנים המבצעים אימון מרחוק (remote) נצפים על ידי המאמן ותנועותיהם מנותחות, המערכת יכולה לזהות ליקויים בתנועה על-פי הדגשים שניתנו על ידו. המאמן יכול בזמן אמת לתקן תנועות למתאמנים בחלון אישי ובאופן זה נשמר היחס האישי לכל מתאמן במסגרת האימון הקבוצתי. למתאמן נחסכים משאבים יקרים ובזכות היחס האישי הוא אף נשמר מפציעות העלולות להיגרם כתוצאה מתנועה לא נכונה ואילו המאמנים חוסכים זמן, מעלים את המקצועיות ומרחיבים את הפעילות בדיגיטל.

 

 

4. אקספרטקס Expertx
אקפסרטקס הוא יישומון לפיתוח יכולות אישיות שמפגיש בין מאמנים לבין ספורטאים שרוצים להעלות את רמות הביצוע שלהם בכל ההיבטים. המשוב מתבצע באמצעות מאמן שצופה בווידאו ונותן לספורטאי דגשים לשיפור באופן גרפי ובכך פותר בעיות של חוסר זמינות או מרחק גיאוגרפי. כמאמנים תוכלו להגדיל את מעגל ההשפעה שלכם כלפי ספורטאים ממגוון ענפי ספורט: החל מאתלטיקה קלה וקרוספיט ועד לכל משחקי הכדור ובהתאם לזמנים והמחיר שדרשתם עבור כל אימון או משוב (אפשר גם לפעול מתחושת שליחות ולהעניק נקודות חיזוק בהתנדבות לחובבנים שמגיעים מרקע סוציו-אקונומי נמוך – שווה ומספק מאוד).

 

 

5. פריפיט Freefit
פריפיט הוא למעשה ה"תן ביס" או ה"סיבוס" של עולם הכושר. פריפיט הינו מיזם המציע לעובדי חברות ומועדוני צרכנות דרך ייחודית להתאמן במספר מרכזי ספורט. היישומון אוגד בתוכו למעלה מ-800 מרכזי ספורט ומועדוני כושר במודל נגיש וגמיש עם כמות ופריסה ארצית רחבה. באופן זה לארגון יש את היכולת להשפיע על העובד לבצע פעילות גופנית בהתאם לרצון שלו ולמיקומו הגיאוגרפי.
וואלה – מתאים גם לנו!

 

 

אפשר לטפח קהילת מתאמנים גם מרחוק (אילוסטרציה shutterstock)

 

6. Flexity פלקסיטי
ישומון שמאגד תוכן בנושא בריאות העובד. תוכלו למצוא בו תוכניות אימון, יוגה, שיעורי פילאטיס, הסכתים (פודקאסטים) וסרטונים בתחום הwellness ועוד. פלקסיטי פונה לעסקים שרוצים את המיטב לטובת רווחת העובד שלהם ושרואים את היתרונות בביצוע מיינדפולנס על מנת שהעובד יהיה שליו יותר, שמח יותר ופרודקטיבי יותר. היישומון הזה הוא ממש הנטפליקס לרווחת העובד בתחום הWellness – אז אם אתה בעל עסק שיש תחתיו עובדים, או אתה עובד שצמא לייעול בחברה, אנחנו נבין למה תתחיל להשתמש בפלטפורמה הזו.
פלקסיטי גם מחפשת מאמנים ומדריכים שיבואו לעבוד איתה במתכונת של שיעורים מקוונים ופיזיים.

 

 

7. אתר מידרג ואתר איזי
אם הכרתם את שני האתרים האלו ככאלו שמוצאים בהם את החומוסייה הקרובה או את הטכנאי של המזגן הכי אמין באזור, אז תחשבו שוב. מדובר בפלטפורמות לקידום בעלי עסקים עצמאיים וכן בתי עסק במגוון תחומים, לרבות תחום הבריאות והכושר הגופני. אלו פלטפורמות מהירות וקלות למשתמשים בין אם אתה מחפש מקום להתאמן בו ובין אם אתה מאמן. המאמנים מועדוני הכושר מדורגים על ידי משתתפים שהלכו עד הסוף עם החיבה שלהם לכושר והביעו גם את חיבתם בחוות דעת.

 

 

8. גוגל ו-144
אי אפשר בלי ההרגלים המוכרים והיעילים כמו לחפש בשורת חיפוש של גוגל או בחיפוש בתי עסק בפלטפורמה של בזק 144. החיפוש בגוגל יניב תוצאות מהירות במיוחד בהתאם לחיפוש שלכם ואף ינטר עבורכם את המקומות הקרובים למיקום בו אתם נמצאים בקלות וביעילות. הפלטפורמה שמציעה בזק דומה ומפרסמת בתי עסק בצירוף הטלפון וניווט דרך ווייז. יעיל כבר אמרנו?

 

 

כל הפלטפורמות זמינות למאמנים ישראלים, ובהשוואה לעולם, השוק הישראלי מפותח הרבה יותר והאפשרויות רק גדלות ומתעצמות. כפי שראיתם בסקירה שהבאנו כאן על קצה המזלג ישנן פלטפורמות רבות ויש לקחת בחשבון את ההרשמה לפלטפורמות ואת המודלים השונות שהן מציעות – רובן חינמיות.

הזמן הוא המשאב היקר ביותר שיש למאמנים, ולכן חשוב מאוד להשקיע אותו בפעולות שהן חשובות ובעלות ערך. השקעה היום של כמה שעות בפתיחת פרופילים או בייעוץ עשויות להשתלם הרבה יותר בהמשך. לא פשוט להיות מאמן בשום תחום ובטח שלא להתפרנס רק מזה, אך אם תבינו איך העולם הדיגיטלי עובד, תיצרו לעצמכם תשתית יציבה שתייצר עבורכם לידים בצורה כמעט אוטומטית, תפתחו נכסים דיגיטליים מניבים וכך תוכלו להתעסק בדברים המקצועיים שבאמת חשובים לכם ולא בעוד סטורי שייעלם מהעולם בעוד 24 שעות.

 

רוצים ללמוד יותר על התחום? הצטרפו לקורס "ניהול חדשנות ודיגיטל בספורט" של מכון וינגייט – המכון הלאומי למצוינות בספורט וקבוצת החדשנות בספורט COLOSSEUM שייפתח באוקטובר 2022. הקורס המקיף (240 שעות) המשלב את עולמות הספורט, הכושר, החדשנות והדיגיטל מיועד לאלו שרואים את עצמם מתפתחים בעולמות הספורט והכושר בתפקידים ניהוליים, לאלו שרוצים לפתח מיזם או עסק חדשני ולחובבי ספורט שמחפשים להבין כיצד הם יכולים להשתלב במקצועות ההייטק בדגש על הספורט-טק.

 

 

לכל שאלה ו/או חיבור לאחד מהחברות המופיעות למעלה, ניתן לפנות לכותבי המאמר:

תומר יהודיין – מרצה ויזם בתחום ה-Sport-Tech. מלווה אנשים בתהליכי פיתוח קריירה וקידום מיזמים בספורט ומוביל קבוצת החדשנות COLOSSEUM SPORT בישראל. לפניות: [email protected]

דין גלבמן – קופירייטר, מנהל וכותב תוכן. בעל רקע בתחום הכדורסל ופיתוח היכולות הגופניות.
לפניות: [email protected]

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

בעלי עסק בתחום הספורט? כך תשווקו את עצמכם

בעלי עסק בתחום הספורט? כך תשווקו את עצמכם

ביה"ס למאמנים ולמדריכים, מאמרים
06 - 02 - 2024
קרא עוד
עם הפנים לבריזבן 2032: "יותר ספורטאים, יותר ענפים, יותר הישגים"

עם הפנים לבריזבן 2032: "יותר ספורטאים, יותר ענפים, יותר הישגים"

חדשות, מאמרים, מכון וינגייט, ספורט הישגי
29 - 11 - 2023
קרא עוד
יחידת המחקר של מכון וינגייט "על המפה"

יחידת המחקר של מכון וינגייט "על המפה"

מכון וינגייט, ספורט הישגי, חדשות, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מאמרים
07 - 11 - 2023
קרא עוד
מאור טיורי: ממכון וינגייט למסלול הריצה

מאור טיורי: ממכון וינגייט למסלול הריצה

מאמרים, רפואת ספורט ושיקום
24 - 08 - 2023
קרא עוד